sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Schimbari in viata noastra!



Grea si schimbatoare viata omului, pana nu demult simteam schimbarea vibratiei fiecarei zile, pe urma o percepeam la fiecare patru ore, apoi am trecut la doua ore apoi la o ora, si acum mai nou fiecare clipa. Cateodata parca mi-e dor de vremurile cand nu simteam nimic, cand zilele erau toate la fel, si oarecum parca se instala plictiseala in lume, in lumea mea.
Acum fiecare trezire are farmecul ei, fiecare culcare farmecul ei, chiar si trezitul noaptea parca ma bucura, sa percep lumea prin prisma noptii, sa vorbesc cu Tatal, parandumi-se uneori prea mult pana dimineata.
Noptile mi se par normale desi ma trezesc la ora trei si un pic, altadata imi era greu la cinci si ceva.
Si toate, toate sunt altfel.
Iubirea.
Un altfel de a vedea si percepe lucrurile. E corect, e bine, e indrumare de Sus, sau nu? Cine stie? Doar bunul Dumnezeu, ne povatuieste pe fiecare.Si cand vom ajunge acolo vom sti ce am facut cu sansa acestei vieti.
Uneori ai bratele asa de lungi incat ai cuprinde lumea intreaga, intalnind mainile LUI IISUS, si binecuvantarea Lui sa o trimita asupra lumii, dar vine si vremea cand cu greu iti ridici ochii din pamant crezandu-te nevrednic de a-i intalnii privirea.
Tot timpul suntem nevrednici, dar iubirea si dragostea Sa, ne intareste si ne da aripi de inaltare, desigur lumea in care traim are grija sa ni le taie.
Dar El, mereu, mereu, ne cauta, cu iubirea Sa vesnica.
Primeste-ne Iisuse, calauzeste-ne si da-ne pasii catre BUNULSI INDURATUL DUMNEZEU!
Ajuta si calauzeste indrumatorii vietii noastre!
Doamne ajuta la toata lumea!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu