miercuri, 11 septembrie 2013

Cu El, din El si pentru El!



Foarte grea lupta cu tine insuti! Ai opri orice uragan, oricarui vant i-ai sta impotriva, dar cum sa-ti stai tie insuti?
Cand am auzit cu ceva timp in urma ''nu te pot apara de tine insuti'', am ramas nemiscata nestiind daca este adevarat sau nu.
Era adevarat, greu de acceptat. Acum cand am avut putin timp liber si am putut sa-mi arunc priviri asupra mea, sa-mi vad nerabdarea, sperante infrante aparent, deziluzii sau iluzii care ma conduceau spre un mine doar de mine stiut, m-am retras un pic si m-am oprit din alerta luata si m-am intors un pic spre mine sperand in intoarcerea si a lui Dumnezeu mai mult spre mine.
Este foarte greu sa te invingi pe tine insuti, si propria invingere sa o privesti si primesti ca pe o victorie.
Da, va fi o victorie, inca una langa multe altele. Ma refer la victorii spirituale, nu la altfel de victorii, nu am dus si nu imi doresc vreodata a duce.
''Iubeste-te pe tine insuti'' la mine inca nu functioneaza, la mine este valabil doar ''iubeste-i pe ceilalti, si te ve-i iubii pe tine''.
Da, si toate doar cu Dumnezeu mereu alaturi.
Cu El, din El si pentru El sunt toate lucrurile!
Cu Dumnezeu, din Dumnezeu si pentru Dumnezeu sunt toate lucrurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu