miercuri, 30 decembrie 2015

Multumiri la sfarsit de an!

Imagini pentru multumiri lui dumnezeu

Se incheie un an pentru care multumim lui Dumnezeu, pentru bune, rele, grele, usoare, toate asa cum au venit.
Multumesc din suflet si oamenilor din viata mea, cei apropiati si cei mai departe, cei pe care ii vad si cei care doar sunt si graviteaza in jurul meu, tuturor le multumesc.
Pentru anul care vine mereu ne propunem sa fim mai buni, mai intelegatori, mai iubitori, mai darnici si in primul rand mult mai credinciosi.
Credinta e toata averea ce o poate detine un om, fara ea nu ai nimic.
O rugaminte sincera am catre cei care cu voia lor imi conduc oarecum viata, nu v-or citi aceste randuri dar stiu in acelasi timp ca ele le v-or fi transmise la fel cu tot ce am scris vreodata pe acest blog, de aceea ii rog sa lase fraiiele vietii mele in mana Tatalui Meu Ceresc, ajunge cum de ceva timp ,,joc asa cum v-or unii,, ,le multumesc, Tatal sa ii binecuvanteze si sa se ocupe de propriile vieti si suflete.
Multumim in avans lui Dumnezeu pentru un an care o sa decurga in limitele Vointei Sale, din dragostea Sa pentru copiii Sai, si noua putere a le depasi toate cate ne v-or aparea in drum.
Dumnezeu sa aiba mila si grija de noi, sa locuiasca in sufletele noastre, si sa ne daruiasca iubire vesnica.
Doamne ajuta!

Imagini pentru multumiri lui dumnezeu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu