miercuri, 10 august 2016

Cat de dor va este de voi?

Cat de dor va este de voi? Uneori ma ia un dor de mine ceea care sunt cu adevarat incat parca nu pot suporta dorul, parca as fi in stare de orice sacrificiu sa ma intalnesc, sa fiu eu ceea de altadata sau eu ceea care ma simt si nu ma pot  manifesta la forma la care stiu ca sunt. Ma intreb uneori unde m-am pierdut  ce am facut sa ma pierd eu pe mine?
As vrea sa am un raspuns dar nu il am. De ce? Vina as pune-o pe viata care ne pune la atatea incercari si la atatea teste incat uneori nu stii in ce parte sa o mai iei, dar nu e asa..., vina o am eu caci m-am lasat pierduta de mine.
 Nu stiu cati intelegeti ce spun, care sunteti in situatie cu siguranta stiti..., dar cred ca uneori este mai de folos sa ne pierdem caci manuta ceea Curata si Atotcuprinzatoare ne tine strans si nu ne da drumul ca la timpul cuvenit sa ne poata reda pe noi, noua!
Slava lui Dumnezeu pentru toate, Maicuta Sfanta sa ne binecuvanteze si protejeze cu Sfant Acoperamantul Sau si postul consacrat Ei sa ne fie de folos sufletesc si trupesc!
Doamne ajuta!

Image result for cand te pierzi pe tine

2 comentarii:

  1. Matei 16:
    24. Atunci Iisus a zis ucenicilor Săi: Dacă vrea cineva să vină după Mine, să se lepede de sine, să-şi ia crucea şi să-Mi urmeze Mie.
    25. Că cine va voi să-şi scape sufletul îl va pierde; iar cine îşi va pierde sufletul pentru Mine îl va afla.
    26. Pentru că ce-i va folosi omului, dacă va câştiga lumea întreagă, iar sufletul său îl va pierde? Sau ce va da omul în schimb pentru sufletul său?

    La multi ani si regasire deplina in Dumnezeu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Amin! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere