marți, 8 noiembrie 2016

Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril

De vom trăi în armonie, în iubire, în viaţă curată şi în rugăciune, vom imita pe îngeri şi vom deveni creştini adevăraţi, iar Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil ne vor acoperi cu acoperămîntul aripilor lor cele îngereşti de tot răul şi primejdia.

Să rugăm, deci, pe sfinţii îngeri şi Arhangheli să ne fie ajutători în viaţă şi izbăvitori de duhurile cele rele, iar înaintea Tatălui ceresc calzi rugători pentru mîntuirea sufletelor noastre.
Parintele Cleopa

2 comentarii:

  1. A trai in armonie si pace...Cum? Cand noi irozi ucid noi prunci in Romania si peste tot in lume, sa tacem ca oile ce se cred sfinte, mai presus chiar decat bacii si Dumnezeu? Sa stiti ca daca vedeti ce se intampla in lume si in Romania nu fuge poleiul de sfintenie. Daca mai si treceti la treaba in plan fizic, pojghita subtire de sfintenie chiar creste. Cu banii in banci si la ciorap poporul roman nu va ajunge prea departe. Mai ales ca nu-si munceste pamanturile, nu-si ingrijeste copiii, abandoneaza si batjocoreste animalele. De reparat distrugerile din leaganul nostru colectiv sa-l asteptati pe Dumnezeu sa repare. Ca pe voi va dor manutele. E mai comod sa te dai sfant pe net,nu? Poate ca afara in strada, acolo unde sunt animalele abuzate e frig. E frig ca in sufletele voastre inghetate. Realitatea romaneasca este creata de noi toti. Oare de ce numai unii facem treaba si in plan fizic? De ce unii au ales doar sa insire vorbe paienjenis pe internet? Asa sunteti programati de falsii maestrii ce au impanzit Romania cu minciuni despre iluminare. Iluminare fara chakra inimii deschisa? IMPOSIBIL. Imi cer scuze daca intrii in categoria celor ce au ales sa se implice. Nu am cum sa stiu tot ce faceti voi in fiecare zi, asa ca iau la intamplare blogurile de pe net si ii conving pe romani sa treaca la treaba, ca Dumnezeu nu baga in traista posmagi muieti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, multumesc asa este..., am ales sa ma implic in felul in care stiu si reusesc sa ma implic. Tot ce ai spus sau si mai grele spun si eu cu mine sau cu Dumnezeu, nu stiu daca durerile tale le depasesc pe ale mele, nu stiu daca durerile noastre le depasesc pe cele ale parintelui Cleopa citatul caruia l-am pus, dar crede-ma macar din cand in cand e nevoie si de astfel de indemnuri si de sfaturi. Posmagii mi i-am castigat cu varf si indesat de mica, nu iti dau detalii, nu ar avea rost...iar greul si suferinta ce o port nu ti-o doresc. Dar dincolo de tot ce am si sunt eu despre care nu cred ca ai nevoie sa stii, ai perfecta dreptate, doar ca eu foarte rar ma simt vrednica sa arunc asemenea vorbe, sufletul nu mi-e inghetat decat de ceea ce vad si inteleg din pacate sau fericire pentru mine dincolo de planul fizic, daca reusesti sa vezi si acolo, esti de acord ca acolo-i mai mare durerea, dar inchei cu ,,cu siguranta Dumnezeu nu isi va parasi copiii cei ce aleg sa creada in El..., in El si doar in El ne e spaeranta toata...,, Multumesc!

    RăspundețiȘtergere