duminică, 11 decembrie 2016

Rugaciune

Rugaciune
Ramai cu mine,Doamne,caci trebuie sa ramai cu mine ca sa nu te uit.Stii cat de usor te uit.Ramai cu mine,Doamne,caci sunt slab si am nevoie de puterea ta;sprijineste-ma sa nu cad.Ramai cu mine Doamne,,caci tu esti viata mea,si fara tine imi piere curajul.Ramai cu mine Doamne,pentru ca esti lumina mea si fara tine sunt in intuneric.Ramai cu mine Doamne,ca sa-mi arati vointa Ta.Ramai cu mine,Doamne,sa-ti aud glasul si sa te urmez.Ramai cu mine Doamne,pentru ca vreau sa te iubesc mult si sa fiu mereu cu Tine.Ramai cu mine Doamne,daca vrei sa raman statornic.Ramai cu mine Doamne,sufletul meu doreste sa fie pentru tine salasul iubirii.Ramai cu mine,Doamne Isuse,caci timpul trece,viata se apropie de apus,se apropie moartea si judecata si am nevoie de noi puteri ca sa nu ma pierd pe drum.Ma nelinistesc ispitele,intunericul,setea crucile,suferintele.Stii cata nevoie am de tine in noaptea acestui exil.Ramai cu mine,Doamne Isuse, pentru ca in intunericul vietii, si al primejdiilor am nevoie de tine.Fa sa te cunosc asa cum te-au cunoscut ucenicii la frangerea painii si unirea euharistica sa fie lumina care imprastie intunericul,sa fie puterea care sa ma sustina si sa fie singura fericire a inimii mele.Ramai cu mine,Doamne ,pentru ca atunci cand va veni moartea,sa fiu unit cu tine,doresc prezenta ta preasfanta,indurarea ta,sufletul tau dragostea ta,Inima ta ,ca sa te iubesc,din toata inima aici pe pamant,si in chip desavarsit in vesnicia fericita.Amin.


.Image result for ramai cu mine doamne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu