joi, 24 ianuarie 2019

Intoarcere in timp...

Ne intrebam multi ce am face daca ne-am putea intoarce in timp? Parerea mea este ca exact acelasi lucru ce l-am facut atunci, nu are ce sa se schimbe. Dar de multe ori am dori aceasta sansa. Exemplu, mama mea a plecat la cer, si mi-au ramas atat de multe lucruri nespuse, atatea greseli facute, care le vad acum greseli, dar atunci...era normalul... .
Le remediem, cel putin in constiinta cu vorbitul cu Dumnezeu, sperand mereu ca toate vor fi bine.
Dar mai avem o mare problema cu relatiile dintre noi, intalnim oameni, ingeri...care luandu-ne valul ii legam foarte mult de Dumnezeu, ne legam prin ei si cu ei foarte mult de Dumnezeu, nestiind ca intr-o zi s-ar putea sa-i pierdem din diferite motive...relatia cu ei... foarte multi jucandu-se intr-un anume fel cu vieti poate...cu soarta unora mai bine spus...,dar nu-s ei vinovati...de vina-i cine nu cunoaste, cine nu asculta, cine greseste, pacatuieste s.a.m.d. ,sincer eu nu m-as juca niciodata cu viata nimanui, nu am facut-o pana acum...de acum nici asa dar chiar aici e secretul, nefacand-o tu crezi ca nici altii nu o fac, nu e asa...nu m-as folosi niciodata de oameni apoi sa spun ,,multumesc,, nu...nu merge...punctul meu de vedere personal desigur dar...totul tine de om, de inger...de ce o fi... .
Dar un sfat caci pentru asta am scris, nu legati oamenii din viata voastra de Dumnezeu, legati-va de Dumnezeu si voi intre voi, apoi nu pacatuiti, in nici un fel, de nici o culoare, mai degraba sau mai tarziu se plateste, nu merita nimeni si nimic ce-i datorezi sufletului tau!
NIMENI SI NIMIC, nu uitati niciodata, daca tot a-ti facut-o ca oameni caci ingerii nu o fac nu deznadajduiti, capul sus si muntele in fata de urcat...spor caci Dumnezeu ne asteapta!
Nu-i asa Ingere?
Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu