luni, 2 octombrie 2023

Inceput de octombrie...

 Inceput de octombrie 2023!!! Folosesc azi blogul, nu pentru ca m-as fi impacat cu Ingerul, la el fiind controlul blogului ca el mi l-a creat...,am si eu voie sa imi fac unul dar sunt prea ,,lenesa,, ...deci nu pentru ca ne-am fi impacat ca inca astept acei astetoizi promisi de el peste mine...imaginati-va in ce situatie sunt cand unul dintre cei mai apropiati ai mei m-a ameninta cu asta...😃

Da...dar motivul ca scriu aici dupa atata vreme este ca parca e destul de fb unde stiu cine imi vede postarile si vrand a ma duce undeva ce nu stie nimeni cine sunt, cum sunt si neputandu-mi nimeni gauri creierul ziua si noaptea cum o fac in casa de dimineata...desi azi am fost cuminte...,nu m-am rugat pentru lumea intreaga...nu am coborat Treimea pe pamant decat de cateva ori si nici pe Maica Sfanta nu am rugat-o o nimic...nu inteleg cu ce i-am incurcat azi...☹️♥️😃

Azi sunt fericita de un lucru pamantesc pentru care ma rugam de mult timp...ca tara, lumea sa fie condusa de oamenii lui Dumnezeu.

Avem un prim ministru care incearca sa faca asta...cat o sa-i stea in putere stiu ca asa v-a fi...cat Dumnezeu ii v-a da aripi pe acest frontispiciu al tarii!!!

Da...caci fara Dumnezeu nimic nu e posibil...si cand ai pe Dumnezeu de partea ta te pot oprii ca pamantul inca e pamant si cei care inca nu ne-am ridicat suntem la mana hamsterilor pamantului...a celor care Inima si Sufletul s-au ridicat fara ei...,ne rugam inca sa vina sa ii ia si pe ei...de exemplu la mine in casa e ca la cel mai mare atelier de surubarie...tot desurubeaza si insurubeaza la starile mele....dar le pot doar cele trupesti...alea ce au fost voie si la Dumnezeu...dar la noi...sa nu fim prea pretentiosi noi ...sa cerem mai mult decat Dumnezeu!!!

Altfel...trebuie sa ne indreptam si noi...sa putem cobori cerul pe pamant...adica sa se elibereze pamantul cat mai curand de aceasta simulare traita...e timpul...ultimele sau cine stie...zvacniri ale lor...speram sa expire in curand si incet sa ne luam pamantul mult fagaduit dar prea putin inteles.

Ma rog pentru voi sa va fie bine...sa nu fi-ti gauriti in propria locuinta doar pentru faptul ca a-ti vrut sa faceti bine...ca a-ti iubit prea mult fara sa conteze cine-i...si rugati-va si voi pentru mine spre a iesii din acest cosmar si asteroizii Ingerului sa ramana la locul lor..

Dar nici o clipa si nici un lucru decat toate dupa Voia lui Dumnezeu!!!

Dumnezeu sa va ajute intru toate si sa va ierte de toate greselile stiute si nestiute!!!🙏🙏🙏

Si sa vi-i ierte pe toti plecati la El, pentru rugaciunile Maicii, Sfintilor, Bisericilor si a voastre desigur!!!

Tatal, Fiul si Sfantul Duh sa ne ocroteasca pe toti!!!


Te iubesc Omule oriunde ai fi si oricine ai fi, aici sau in lumea de dincolo!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu