vineri, 14 iunie 2024

 As fi vrut mult sa nu vina aceasta zi...ziua in care sa imi doresc un puc de timp doar eu cu mine...ziua in care sa rup tot si pe toti ce ma incatuseaza...eu fiind cauza...dar azi vreu un puc de timp sa il petrec cu mine...altfel pierd multe zile nefacand nimic...si altii tragandu-ma si dictandu-mi fiecare secunda...un timp scurt pentru mine...de a revenii la mine...de a fi eu...,te rog Doamne...daca nu mi-l dai nu o sa ai nici cum ma judeca...

Vazand ca nu cedez mi-au trimis roscove...facand plecarea mea ca plecare de la Dumnezeu...cred...vibratia...atat se intelege...

Stiu ca nu o sa fie usor si inteleg azi de ce s-au dematerializat fiintele mari...ca sa poata lucra pentru Dumnezeu...altfel nu doar ca apartii lumii ci o sa ramai lumii...ajuta-ne Doamne sa putem fi ai tai...altfel ne pierdem pe mana celor ce nu te cunosc...

Multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu