sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Botezul Domnului



Iisus si Ioan Botezatorul erau foarte legati unul de celalalt prin legaturile de rudenie pamantesti, dar nu se cunosteau unul pe altul, Dumnezeu asa randuise ca ei sa traiasca izolati, si nu se intalnise-ra niciodata.
Cand Iisus a venit la botez, Ioan s-a dat inapoi strigand:,,Eu am trebuinta sa fiu botezat de Tine si Tu vii la mine?''.
Iisus insa i-a raspuns: ,,Lasa-ma acum, caci asa se cade sa implinim tot ce trebuie implinit''.
 Ioan l-a condus la Iordan unde l-a cufundat in apa, si cand iesea din apa au vazut cerul deschizandu-se si Duhul Sfant S-a pogorat peste El in chip de porumbel,'' Acesta este Fiul Meu preaiubit, in care mi-am gasit placerea''.
Un porumbel alb am avut si eu in viziune azi pe cand trimitea Dumnezeu ziua pe  Pamant.

 Iisus care era una cu Tatal, pe pamant nimeni nu-l intelegea, toate le ducea in singuratate.
Cel fara pacat trebuia sa poarte povara pacatului, iubitorul de pace traia in mijlocul certurilor, adevarul impreuna cu minciuna, curatia impreuna cu mizeria.
''DOMNUL a facut sa cada asupra Lui nelegiuirea noastra a tuturor''.(Isaia 53-7.6)
Privirea LUI strabatea cerul iar interiorul Sau era in rugaciune, pentru aprobarea de a rascumpara lumea.
Rascumparatorul nostru a deschis drumul, pentru ca si cel mai pacatos dintre noi sa poata intra la Tatal, toti putem avea un camin in Imparatia in care Iisus s-a dus sa ne-o pregateasca, tine de noi daca stim si putem alege Calea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu