vineri, 7 martie 2014

Da-mi Doamne din puterea Ta!


Da-mi Doamne si mie din puterea Ta, de a indura ce nu credeam vreodata a fi de neindurat, primirea de catre oameni a mici mele daruiri,
Cum ai venit Tu Doamne la noi, si noi nimic nu am inteles, cum ni te-ai daruit si noi nu te-am primit, cum apoi te-ai jertfit pentru noi, si noi nici asa nu am inteles nimic, nimic Doamne.
Da-mi si mie din putertea Ta de a accepta si indura!
Da-mi si mie din smerenia si iubire Ta! Da-mi putere sa iubesc ca Tine si sa nu o mai spun la nimeni niciodata, caci daca sufletul meu nu le vorbeste cum le-ar putea vorbi cuvintele?
Da-mi Doamne lacrimi cu care sa ud perna in fiecare seara, sa plang pentru pacatele si neputinta mea!
Ajuta-ma sa cunosc voia Ta, si sa ma supun ei!
Iti multumesc Tata Ceresc pentru toate!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu