luni, 22 septembrie 2014

Diferenta intre ''buna ziua'' si ''bunaaa ziuuaaa''!



Ma gandeam azi la diferenta dintre modul a ne adresa unii altora. Diferenta dintre un ''buna ziua'' sec, dur sau chiar cuvincios, si ''buuunaa ziuuaaa'', si un zambet cu gura pana la urechi unde simti ca odata cu el ai primit si o parte din inima celui ce te saluta.
Azi o doamna in varsta mi-a dat subiectul acesta, desi in varsta, singura, cu o mana stanga care nu si-o poate ridica, cu o carje pe care isi sprijina piciorul stang, mi-a spus zambind ,,cand traia sotul meu, mereu ma intreba daca stiu saluta cu ,,buna ziua,, caci mereu spuneam ''buuunaa ziiuuuaa'', acum am ramas singura, ma deplasez greu dar zambetul si acelasi salut a ramas cu mine o viata, tot la fel trece viata si daca suntem acri si daca incercam sa ne indulcim viata, spuse ea. M-a lasat zambindu-i in urma , cum de altfel fac si eu toata ziua chiar daca uneori spinii imi strapung inima.
Tu cum saluti? ''Buna ziua'' sau ''buuunaaa ziiiuuuaaa''?
Va doresc zambete pe chip si daca se poate si in inima, acolo unde salasluieste DRAGUL NOSTRU IISUS!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu