duminică, 10 aprilie 2016

Majoratul zilelor noastre

Majoratul zilelor noastre


Majoratul la ortodocsi, pentru ca nu pot vorbi de alte religii caci nu cunosc, dar Doamne ceva atatde crunt se intampla in zilele noastre, parinti de buna voie isi predau copiii in mana lui Satan la varsta la care ar trebui sa ii puna in bratele lui Iisus, Doamne...ceva maig reu si mai crunt nu se poate vedea, mai nefolositor si mai nelalocul la care ar trebui sa fie, nu poti intalni. Un loc in care Iisus nu are acces, nu are cum...tu iti sarbatoresti ,,intrarea copilului tau in viata adevarata,,... , pana atunci ai facut multe lucruri ce ai crezut si ai inteles...dar atunci, la varsta  la care ar trebui sa-i agati la gat cheia deschiderii ochilor sai spre cer, tu ii arati iadul.
Doamne, desfintati aceste majorate moderne, aceste case de ponegrire a lui Dumnezeu!
Daca sunt si asemenea sarbatori in spiritul credintei si a primirii lui Dumnezeu in vietile si sufletele copiilor noştri şi eu nu le-am vazut şi nu am auzit de èle, imi cer iertare, dar ceea ce azi e o moda de fapt e o decadere totala a unui si nu numai, ci a multor suflete la un loc, o readucere la starea normala fiind foarte grea şi indelungata sau poate chiar inexistenta.
Doamne, nu-l inlocuiti pe Dumnezeu primit la botez cu Satan primit la majorat! Doamne...nu-l părasiti pe Dumnezeu, reiinoiti-l in fiecăre clipa, aduceti-i slava şi cantare si lasati-l pe Satan sa ranjeasca nu sa va cante in suflèt.
Parasiti cluburi, cafenele si ce or mai fi ele si fugiti la biserica, caci nu-i gluma dragi mei, copiii nostri se ratacesc acceptand noi, parintii lor toate astea!
Imi cer iertare pèntru judecare, pèntru insulte şi ce am mai adus nèlalocul lor aici dar sunt total speriata si bulversata conştientizand ce se intampla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu