vineri, 19 ianuarie 2018

EU NU VREAU SĂ NU MOR
Eu nu vreau să nu mor în lupte
şi nici să gem, oriunde-aş sta,
ci vreau cu cât mai multe roade
s-ajung la biruinţa Ta!
Ajută-mă să-Ţi dau
iubirea care-o vreau,
să vin în faţa Ta
cum Tu, Iisus, m-ai vrea!
Eu nu vreau să nu dau tot preţul
cu care simt că-Ţi sunt dator,
ci vreau senin să-mi fie totul
în clipa-n care am să mor.
Eu nu vreau să n-ajung în flăcări
cât încă am un rău ascuns,
ci vreau la orice judecată
să dau un sfânt şi-un drept răspuns.
Eu nu vreau să resping mustrarea
nici unor ochi, nici unui glas,
ci vreau să pot umbla-n lumină
cu orice gând, cu orice pas.
Eu nu vreau să n-ascult cuvântul,
chiar când mi-l spune cel mai mic,
ci vreau din Marea Carte Albă
să nu mă-nvinuie nimic.
TRAIAN DORZ din ”Cântări Nemuritoare”, ediţia a II-a
Editura Oastea Domnului, Sibiu, 2014

Fotografia postată de Traian Dorz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu