miercuri, 1 iunie 2022

Ce inseamna a nu crede in Dumnezeu...!?

 Vad la unii si la altii mai multi sau mai putini... nu mai conteaza... ca nu cred sau nu au crezut in trecut in Dumnezeu...

Ma intrebam acum cum este oare sa nu crezi in Dumnezeu, sau ce oare este a nu crede in El care e totul...?

O enigma nedezlegata cred... inca..., nu ai cum o dezlega... nu ai cum sa stii cum e construit acolo totul...

De cand ma stiu fara nici o clipa de oprire am stiut, am crezut, l-am iubit... tot timplul a fost si este cel msi important si esenta vietii mele. 

Tot timpul de cand stiu eu dar stiu ca de cand sunt...maica-mea nu ne alapta fara sa faca cruce peste noi ca si cum am lua masa, la inceput ... la final si sa ne daruiasca Lui.

Cand ne asza la somn din nou apoi apa sfintita si toate cele ale lui Dumnezeu.

Stiu asta ca sm vazut la surorile mele apoi cum ne-a predat mai departe aceasta arta maiastra noua fetelor ei.


Cum este a te lipsi de toate astea, a le inlocui cu altceva nu imi imaginez... dar Tainele Sale fiind nepatrunse probabil ca in marea Sa Milostivire gaseste o Cale fiecaruia spre al cunoaste.

Multumim Lui pentru tot si toate incercam sa predam aceasta Maiestrie Dumnezeiasca in al cunoaste pe Insusi Cel ce le cunoaste pe toate, ii multumim pentru Bunatate si il rugam sa faca cu noi pasi spre calauzire ca si in Eternitate sa fim cu El.

Doamne ajuta!!!❤️❤️❤️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu