joi, 11 aprilie 2013

Fratii nostri penticostali



In copilarie si chiar pana in adolescenta nu am intrat in contact cu alta religie decat religia ortodoxa. Acum nu as putea spune ca acest lucru a fost benefic pentru viata mea, deoarece sa descoperi lumea asa tarziu nu este totdeauna un lucru atat de bun, dar asta a fost, in satul in care am crescut era doar o singura biserica, o singura etnie, frumos, liniste oarecum, nu stiam nimic decat atat, ortodoxia in copilarie.
Apoi mai tarziu am avut colegi care erau de alta religie, dar daca imi amintesc bine mai mult  penticostali am intalnit, pe care i-am respectat, le-am purtat o adanca iubire in suflet ca si pentru restul sau poate mai mult caci ma gandeam ca poate se dedica mai mult lui Dumnezeu.
Nu de foarte mult timp Dumnezeu mi-a ridicat un pic gradul de intelegere si am purtat multe discutii pe teme religioase cu mai multe religii vrand poate sa inteleg mai mult, dar cred ca Dumnezeu vroia sa invat mai mult, sa inteleg si dincolo de poarta mea, pentru care lucru ii multumesc din toata inima mea.
Din multitudinea de secte, religii, confesiuni as vrea sa ma opresc un pic asupra penticostalilor, poate intamplator sau nu dar i-am crezut cei mai aproape de mine, dar mai important, aproape de Dumnezeu, legandu-ne in tot, iubirea pentru Dumnezeu.
Erau pentru mine oarecum persoane de la care credeam ca am ce invata, si de la care am invatat multe, dar...
Daca nu ar fi acest dar, acum  am fi in rai, noi, ca omenire.
Sunt chiar un nimic si nimicurile nu ar avea ce sa spuna, dar indraznesc a spune pentru ca stiu cum a funcionat acest blog de cand Dumnezeu a vrut sa mi-l daruiasca Ingerul acum un an.
Deci, desi o cinstesc pe Sfanta Fecioara din toata inima, aparandu-mi de multe ori si in multele mele viziuni, eram de acord ca au dreptul lor de a nu o cinstii, stiu ca Dumnezeu ne-a dat aceste drepturi, si mai presus de asta ne-a daruit aceste daruri ale Sale de care sa ne putem folosii, Fecioara Maria fiind darul de mult pret daruit omenirii, dar nu inseamna ca toti trebuie sa folosim toate darurile.
Apoi mai aveam  postul pentru care se foloseste ca  argument ce a spus Iisus  ''nu ce intra in gura spurca pe om, ci ce iese din gura'', doar ca aici argumentul ca Iisus postea nu se mai foloseste, El avea nevoie de post, noi nu mai avem.
Este foarte adevarat ca inima omului este mai importanta decat mancarea care o mananca, dar orice jertfa adusa lui Dumnezeu este de folos pentru orice suflet.
De aceea eram de acord si cu asta, folosindu-ne de o inima darnica si dornica de bine toate sunt bune.
Modificat in Biblie pentru a folosii cuvintele din timpurile noastre pentru a se intelege mai bine, Oare asa sa fie?
Nu ne folosim de cruce caci nu este nevoie de semne exterioare sau alte explicatii.
Spuneam ca  poate in ritualurile lor au de folos altceva.
Ii iubesc, dar fratilor un pic de meditatie la fapte, un pic de rugaciune si meditatie la ceea ce este adevar si fapta adevarata.
Ascult cu mare drag predicile marilor pastori, sunt de un real folos, aveti melodiile superbe dedicate si inchinate  Domnului Iisus, dar FRATILOR, acceptare a toate religiile, a toate si tot ce ne-a daruit Dumnezeu.
Suntem diferiti in manifestare, dar nu diferiti ca esenta.
Vedeti si dincolo de gardul vostru desi vi l-ati construit cam inalt. Cat noi vom calca peste celalalt Dumnezeu nu are cum sa ajute Pamantul, dar este adevarat ca in versiunea unora nu toti merita, nu toti merg pe Calea buna daca nu fac parte din biserica ta.
Este adevarat nu meritam iubirea si indurarea lui Dumnezeu, dar Dumnezeu este Tatal nostru al tuturor si macar cei care stiu si il cunosc sa nu se comporte altfel.
Sunt exceptii! Stiu si imi cer iertare, dar chiar pentru asta, trebuie multa atentie.
Imi cer iertare de la toti cei care citesc, nu sunt in masura eu spre a da sfaturi dar sunt in masura si cred in regula de a iubii orice religie si biserica a lui Dumnezeu de pe pamant, si pentru asta eram datoare spre a spune adevarul meu.
Iisus s-a jertfit  pentru noi, ca noi sa intelegem a accepta pe celalalt ca frate in Dumnezeu nu doar frate in biserica lui.
Fiecare s-a nascut in biserica in care a hotarat Dumnezeu, si care pe tine te ajuta sa ajungi la Dumnezeu.
Am scris asta si pentru ca de multe ori am fost mahnita si suparata caci si in ortoxie se practica asta, neacceptarea a tot  ce il slaveste pe Dumnezeu.
Nu sunt un model de urmat, sunt o mare pacatoasa, sper ca Dumnezeu sa se indure de mine si sa-mi daruiasca indreptarea si sa imi arate Calea!
Indura-te Dumnezeule, iarta-ne si ne salveaza pe noi!
Suntem frati doar in Dumnezeu, in Dumnezeu suntem toti, inafara nu avem cum fi frati!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu