duminică, 16 iunie 2013

Bisericile noastre frumoase, schimba-le Doamne rugaciunea!



Nu prea scriu in ultimul timp din cauza constientizarii nevredniciei mele, dar azi as vrea sa spun ceva in legatura cu bisericile noastre frumoase.
Foarte frumoase le consider eu personal toate bisericile noastre care le-am studiat mai mult sau mai putin, care de asemenea le cunosc mai mult sau mai putin, dar fiecare are frumusetea lui Dumnezeu in ea, spun a lui Dumnezeu fiind si frumusetea lui Iisus acolo fie ca ele il slavesc sau nu, il recunosc sau i se roaga Lui.
Iisus este deschis pentru orice faptura care acum, aici il recunoaste sau isi vor da seama atunci cand vor trece dincolo.
Nu auzi nici o rugaciune pentru toate bisericile sau pentru toti oamenii pamantului, decat atunci se roaga pentru el cand trece in biserica lui.
Greu si grav mi se pare, asta-i bucuria celui rau, dezbinarea celor ce cred si-l iubesc pe Dumnezeu, dezbinarea celor care in numele lui Dumnezeu ne rugam doar pentru cei apropiati noua.
Amintiti-va ''eu nu sunt ca s.a.m.d'', cand ai spus asta deja esti lasat.
Da, simplu oarecum dar totusi atat de greu de inteles.
Da-ne Doamne intelegerea necesara!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu