duminică, 9 iunie 2013

Iisus, vindecatorul nostru



Frumoasa pilda de azi din bisericile ortodoxe, frumos spusa de slujitorii Bisericilor, ''Vindecarea orbului din nastere''.


Cine a pacatuit el sau parintii lui?
Mantuitorul raspunde: nici el, nici parintii lui, ci s-a facut in el lucrarea lui Dumnezeu ca sa se arate Slava Sa.

De folos si aceste versete:
25.In vremea aceea, raspunzand, Iisus a zis:Te slavesc pe Tine, Parinte, Doamne al cerului si al pamantului, caci ai ascuns acestea de cei intelepti si priceputi si le-ai descoperit pruncilor.
26.Da, Parinte, caci asa a fost bunavoirea inaintea Ta.
27.Toate mi-au fost date de catre Tatal Meu, si nimeni nu cunoaste pe Fiul,decat numai Tatal, nici pe Tatal nu-l cunoaste nimeni decat numai Fiul si cel caruia va voi Fiul sa-i descopere.
28. Veniti la Mine, toti cei osteniti si impovarati, si Eu va voi odihni pe voi.
29. Luati jugul Meu asupra voastra si invatati-va de la Mine, ca sunt bland si smerit cu inima, si veti gasi odihna sufletelor voastre.
30.Caci jugul Meu e bun si povara Mea este usoara.
Matei cap11



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu