sâmbătă, 8 iunie 2013

Despre viziuni



Mult dragile si frumoasele mele viziuni, am scris despre ele de multe ori, as scrie in continuare dar am ramas un pic fara a le scrie pentru a ramane eu cu ele si cu cine mi le daruieste, impartasindu-le rar.
Eu personal nu am crezut niciodata ca merit asta de la Dumnezeu, nu m-am crezut vrednica a vedea asemenea frumuseti nevazute si inimaginabile pentru o minte simpla si modesta in adevaratul sens al cuvantului.
Daca vreodata ati crezut ca s-a incheiat nu este adevarat, ele continua si acum si eu multumesc lui Dumnezeu  pentru ele, nu stiu nici acum mai mult decat la inceput, doar le vad, anuntand de multe ori exact schimbarile din viata mea sau societate, simt protectie si iubire sau din contra de multe ori atentionari.
Am rugat de la inceput pe cine stie mai mult si multumesc pe aceasta cale celor ce mi-au  impartasit cu dragoste din experientele lor Ingerul, Mmary si Daniel-Dumitru Darie, sa ma indrume sau sa imi spuna despre ce-i vorba.
Dar multi prefera sa vorbeasca din umbra, in loc sa dam un sfat si un indemn bun, crezandu-se atotstiutori pentru cei care stiu nu pentru a invata pe cei ce nu stiu.Departe de noi iubirea adevarata a lui Iisus, o fluturam doar.
Sau fiecare are voie sa stie doar atat cat Dumnezeu vrea si atunci toate cele ce vin sunt binecuvantari si premii ale sufletului ce reuseste a urca mai sus sau sanctionari ale celui ce cade.
Dumnezeu sa ne ierte si sa ne ajute pe  toti, nu pentru ca am merita ci pentru ca suntem copii mai mici sau mai mari.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu