luni, 17 februarie 2014

Bijuteriile create de Dumnezeu?!



M-am obisnuit, si nu stiu de ce, de cate ori am cate o durere sa mi-o scriu aici, de fapt stiu, pentru ca stiu ca Dumnezeu intr-un fel sau altul imi trimite raspuns la durerea mea.
 Nu sunt dureri personale ci sunt dureri care simt eu ca sunt ale lui Dumnezeu, eu personal nu mai am dureri, sunt dureri ale sufletului care nu stie unde-i.
Cum imi place a impartasii cu oricine din orice religie, azi, se opreste o doamna cu cateva cuvinte de duh la mine, le primesc cu draga inima, dar observ mainile cu inele, cateva, nu stiu si nu conteaza, si intreb eu oarecum in necunoasterea religiei lor, si totodata curioasa, daca sunt semne si lucruri caracteristice lor. Imi raspunde cu cea mai dragastoasa fata ,, nu pentru asta le-a creat Dumnezeu?,, , am ridicat din umeri fara sa inteleg prea bine.
Dar, Dumnezeu a creat bijuteriile oare? Banuiesc, ca fara ajutorul Sau nimic nu s-ar fi inventat pe lume, dar oare chiar sa fie asa? O sa spuneti, poate fi  ce spune un om hotarator pentru alt om? Categoric nu, dar aici e valabil pentru mult mai mult, mult mai multe.
Judec? Nu. Intreb!
Dumnezeule iarta-ne,  primeste-ne, accepta-ne, binecuvanteaza-ne si daruieste-ne linistea Ta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu