luni, 19 septembrie 2016

Adevarata fata a fiecarui suflet!

Nu stiu cat de des va este dat sa vedeti cu adevarat un suflet. Ne plangem si ne intrebam deseori de ce oare daca noi suntem atat de binevoitori, de buni cum de intampinam atatea greutati pe calea spirituala sau si pe cea materiala. Din cauza aprecierii noastre total gresite, total nepotrivit la ce ar trebui sa fim, sau contrar la ceea ce Tatal a programat in noi. Rareori vad si eu un suflet cu adevarat, de cele mai multe ori il vezi in anumite conjuncturi si situatii, uneori te bucuri, alteori te necajesti de starea aproapelui tau, vederea cu adevarat iti destainuie ceea ce e el, ca la un eventual ajutor dat sa stii a il da sau daca e cazul a te feri din cale.
Doamne ce are de vazut Tatal in sufletele noastre, cata mizerie, rautate, ranchiuna sau din contra la sufletele frumoase atata darnicie si semetie asemeni Lui.
In schimb nu imi vad sufletul meu decat in schimbarile date care nu iti da adevarata lui fata.
Poate intr-o zi Dumnezeu imi va dezvalui si fata sufletului meu, pana atunci, muncim, inotam spre malul frumusetii si trairii vesnice.
Drum bun le doresc sufletelor voastre, ca la mal sa ne astepte Iisus sa ne spuna ,,Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.,,!

Image result for CITAT BIBLIC- BINE ATI VENIT BINECUVANTATII TATALUI MEU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu