marți, 31 octombrie 2017

IUBI-TE-VOI, DOAMNE !
Iubi-Te-voi, Doamne, acum şi atunci,
Când fi-voi ţărână sub lespezi şi cruci,
Că Tu eşi Lumina ce arde în noi,
Şi-n lumea aceasta, şi-n viaţa de-apoi...
Iubi-Te-voi, Doamne şi când am să cad,
Şi-n focul gheenei de-a fi ca să ard,
Sub cruce ce-mi port de-ar fi ca să pic,
Ajută-mă Doamne să pot s-o ridic!
Iubi-Te-voi, Doamne, oriunde m-oi duce,
Când sufletu-mi râde, când lacrima-mi curge,
Când fi-voi tăcut şi nu te-oi chema,
Priveşte Tu DOAMNE în inima mea!
Iubi-Te-voi, Doamne, eu biet rătăcit
Ce drumul spre Tine cu greu l-am zărit
Sunt oaia pierdută în lumea nebună,
Aşteaptă-mă Doamne şi bagă-mă-n turmă!
Iubi-Te-voi, Doamne aş vrea ca să strig
Ecoul să treacă prin vreme şi timp
Să treacă prin lume, să treacă prin noi
În sufletul rece s-aprindă văpăi!
Iubi-Te-voi, Doamne, atunci când mă cerţi,
Doar Tu eşti acela ce poţi să mă ierţi,
Doar Tu eşti acela ce poţi să îmi dai
Odată cu mila...şi colţul de rai!
Eliana Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu