marți, 27 martie 2018

Mi-e dat a intelege in ultima vreme ceva atat de crunt, desigur ca parca ar trebui sa mi-o las doar mie si nu pot, nu pot caci mereu am sperat ca cele spuse si scrise Dumnezeu sa le auda mai bine, mi-e dat a vedea legatura raului cu omul si nu stiu daca gresesc as vrea sa fie asa dar nu cred..., e mult mai urata decat a raului singur, rau insemnand el...cel cazut. De ce inteleg ca ar fi asa pentru ca ingeri chiar cazut sunt doar ingeri pe cand lucrarea ingerilor trimisa prin oameni e una mult marita. Si omul in combinatie cu el, raul e ceva de necrezut de o minte normala, ce poate face omul sub conducerea raului e inimaginabil si din pacate e tot mai aproape si tot mai printre noi. Vedeam asta in oamenii de la ultimul meu loc de munca si era ceva inexplicabil, era ceva cu totul iesit din comun de ce traisem pana atunci, am fost incercata si ,,terorizata,, de cel rau o vreme dar nu se compara cu situatia in care eram terorizata de oameni, imi era imposibil de a ma apara si parca nici Dumnezeu nu ma auzea(stiam ca ma aude si atunci cand a fost posibil m-a si scos de acolo), dar abia acum inteleg cum omul in si sub lucrarea raului depaseste raul insusi..., greu de constientizat si de inteles, inimaginabil pentru mine in alte vremuri, dar toate vremurile sunt spre folosul nostru. De aici trebuie doar o clipa sa-ti scapere mintea la cei care conduc tari, popoare si sa vezi efectul si rezultatul a tot... .Acum desigur ca nadajduim si ca teama, frica ce o fi nu ne e caci Dumnezeu nu ne lasa dar trebuie foarte mare atentie, cu cine, unde, cum te insotesti desi eu personal pana mai ieri nu ma uitam la nimeni, nu tineam cont de cine, ce, cum e, pentru ca nu vedeam nimic din toate astea.
Slava lui Dumnezeu si Marire Tatalui nostru ca sunt in aceeasi masura sau poate mai mult si ingerii buni, oameni care se spune sunt ingeri, sunt...nu cred asta..., sunt oameni pusi la indemana ingerilor, oameni care au reusit o munca foarte folositoare si inaltatoare, lasand ingerii sa faca lucrarea prin ei, doar ca si pe acestia ne ia ceva timp sa-i vedem.
Slava lui Dumnezeu pentru tot si toate si mereu cu un pas mai sus pe scarita ce urca Sus!
Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu