duminică, 26 noiembrie 2017

ÎNALTA SOCIETATE
de Preot Sorin Croitoru
Cu toții azi visează înalta societate..
Ar vrea să-i aparțină și eu le dau dreptate.
Înalta societate la care EU nutresc
E lumea minunată a Tatălui Ceresc!
Visați, visați, prieteni, la case somptuoase,
La Tatăl meu în ceruri sunt case mai frumoase!
Visați, visați festinuri cu mese-'mbelșugate,
Pe mine mă așteaptă bucate mai bogate!
Visați, visați petreceri cu muzici pământești,
Pe mine mă așteaptă cântările-'ngerești!
Pe voi v-așteaptă valsuri și hore-amețitoare,
Pe mine, blânde coruri de îngeri și fecioare..
Doriți mâncări alese, șampanii spumegânde?..
La Tatăl meu în ceruri nicicând nu-'s guri flămânde!
Visați la promenade prin parcuri înverzite,
Dar ați văzut în ceruri grădinile-'nflorite?..
Înalta societate la care voi visați,
Cândva, la moartea voastră, aici o s-o lăsați.
Dar dacă eu ajung în Cer la Dumnezeu,
Cu îngerii și sfinții voi dăinui mereu!
amin

Fotografia postată de IUBIM ORTODOXIA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu