vineri, 27 aprilie 2012

DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU

Ne gandim uneori ca poate facem si lucruri bune, ne gandim ca poate azi sau ieri am reusit sa mai urcam un pic pe muntele cunoasterii, pe muntele cel inalt si semet, unde putine suflete vor ajunge, la poalele muntelui de cristal unde Dumnezeu isi tine protejatii, unde Dumnezeu isi tine alintatii inimii Sale.
Dar nu cred ca este asa ,cred ca e nevoie de mult mai mult dacat facem noi, cred ca este nevoie de mult mai multa daruire din tot ce avem, daruire de tot ce suntem sau am vrea sa fim vreodata.
Iubirea Lui pentru noi nu cunoaste granite, nu cunoaste frontiere,marginile iubirii Lui nu se vad, dar ale noastre sunt langa noi,marginile iubirii noastre si a sacrificiilor noastre pentru dragostea ce o simtim pentru EL sunt foarte aproape,am vrea sa fie altfel, am vrea sa avem sacrificii in numele iubirii ce i-o purtam, am vrea zi de zi sa simtim ca am mai inaintat putin cate putin pe calea catre El.
Poate chiar inaintam dar se intampla mereu in lumea in care traim,sa facem si pasi inapoi, se intampla ca greselile noastre sa ne duca pasii in urma.Trebuie sa ne punem nadejdea in IISUS, si sa luam calea ascensiunii inapoi,sa reluam pasii facuti altadata in urcarea muntelui, sa ne refugiem in El si dragostea Lui, unde nimeni si nimic nu ne poate atinge, lasandu-ne calauziti de povetele si sfaturile celor mai mari in ale credintei, de ravna si energia lor folosita pentru a face voia Tatalui Ceresc.
Doamne Dumnezeule Tata Ceresc,
Ajuta-ne ca in calea noastra spre inalt,
Sa te intalnim doar pe Tine, si iubirea Ta
Ca lucrurile cele urate si neacceptate de Tine
Sa ramana in urma noastra.
Sa nu ramana nici amintirea lor, in mintea noastra
Noi sa cunoastem doar adevarul si iubirea Ta
Alaturi de o constiinta spre inalt,
Si inimi cuprinse de ravna si dor
De a cunoaste natura Ta iubite Tata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu