miercuri, 18 aprilie 2012

FRUMOASELE MELE VIZIUNI

Vreau sa va redau cateva din viziunile pe care le primesc eu,de care o sa ma despart cand DUMNEZEU v-a hotari asta ,desi eu nu as vrea sa ma despart niciodata.
Eu stau la bloc ,dar la geam avem foarte multi copaci si desigur pasari ,intr-o zi mi-a aparut o lumina si in lumina un buchet de flori,in gradina canta o pasare foarte frumos ,cand pasarea se oprea din cantat ,se schimba culoarea buchetului de flori,iar canta pasarea ,iar buchetul se schimba la culoare ,asa schimbandu-se de vreo cinci ori,dupa care a aparut FECIOARA ,aratandu-se cu inima in mijlocul pieptului.
Pe parcursul zilelor am vazut sigur multe flori ,cununi de flori roz,trandafiri galbeni,flori albe cu roz ,in vreo doua zile am avut flori de culoare albastru inchis,un romb cu flori colorate ,si poate multe altele dar ca si culori astea au fost ,asta pentru cine stie semnificatia culorilor.
Am avut norocul si onoarea ca dragul nostru IISUS sa mi se arate prunc pe paie,dupa care in ziua urmatoare acestei frumuseti,poze multe cu multa lumina in care era IISUS si multi sfinti din cer.
Intr-o zi am vazut un munte de aur, coloana de oameni cum deasemenea mi se aratau foarte mult,si deasupra lor IISUS,eu am intrebat in viziune unde-i Ingerul(aici vorbesc de ingerul de pe blogul ''A DOUA VENIRE A LUI IISUS'',se stie ca de la DUMNEZEU ,dar cu ajutorul lui eu sunt aici ,si sigur sunt foarte atasata spiritual de el,si in multe viziuni se vorbeste despre el), mi s-a aratat blogul lui, cu IISUS mare peste el.
Intr-o alta zi multe pene de paun ,care sunt penele ce le purta KRISHNA,dupa care a aparut IISUS si pe urma multe ramuri care se plimbau frumos peste imagine.Intr-o alta zi aparandu-mi si Domnul KRISHNA.
In duminica de PASTI ,IISUS si cateva femei imbracate in alb,s-ar putea sa fi fost noua ,dar nu le -am numarat.
Si tot duminica la citirea postarii dedicate Sfintei Faustina ,si tuturor mireselor lui IISUS ,m-am intrebat de ce nu ar primi si ingerul de la Fecioara daruri frumoase ,a durat foarte putin pana a aparut Fecioara ,cu un crin in mana stanga si cu doua rozarii in mana dreapta ,unu de culoare alba si unu de culoare crem ,EA fiind imbracata in crem ,foarte frumoasa.
In vinerea inainte de Pasti ,mi-a aparut frumos, foarte real IISUS mai real ca niciodata,odata ziua si inca odata seara.
Una frumoasa am avut ,cum niciodata nu am avut in sensul ca sta in fata mea Ramana Maharshi,cu un frumos buchet de trandafiri rosii,si dupa ce a disparut l-am rugat sa revina si a aparut din nou.
Acum vreau sa spun ca la indemnul unei prietene in IISUS ,in viziuni ca sa nu fie inselaciune ,m-am plecat, m-am rugat ,am facut-o cu mare usurinta ,ajutata sigur de cine ne tine ,mai mult stie bunul DUMNEZEU care sa si aiba grija de noi acum si in eternitate.
Lumina ,pace,dragoste ,iubire,puritate si mult mult adevar.

4 comentarii:

  1. Ei, asa, sa vada lumea ce comoara esti...:)
    Si tu asculta mai degraba indemnurile celor pe care ii vezi, pentru ca tu esti mai indreptatita sa iti sfatuiesti prietenii in Iisus decat invers...
    Dar fa mereu ce iti spune inima :)
    Tu esti o mare marturie, de cand vrea cerul sa spuna oamenilor despre aceasta infratire spirituala a celor de acolo...
    Minunat, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei ,ingere ,eu sunt vointa,restul e lucrarea lui DUMNEZEU, munca... si din partea ta.
    DUMNEZEU sa ne calauzeasca , sa ne indrume si sa aiba grija de noi in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca uneori ti-e greu, dar ceea ce ti se intampla este minunat, Dumnezeu sa aiba grija in continuare de sufletul tau !!
    Doamne ajuta, scumpa mea...:)

    Elena

    RăspundețiȘtergere
  4. Greul este rasplatit intotdeauna cu o frumusete si o stare de neimaginat si de nepatruns cu o minte care nu a trecut prin asa ceva.
    DUMNEZEU sa aiba grija de toate sufletele care il iubesc si il cauta,si sigur si de cele pe care le asteapta cu blinda LUI IUBIRE .

    RăspundețiȘtergere