joi, 26 aprilie 2012

IUBIREA PENTRU IISUS

Am cunoscut o femeie, nu demult timp, o cheama Claudia, a carui suflet il simti doar uitandu-te la ea.
Desi sotie de patron cu , patru sau cinci puncte de desfacere, lucreaza ca si croitoreasa, avand micul ei atelier.
Mi-a atras atentia cu un lucru, eu la serviciu, cand nu am de lucru, imi indrept privirea catre cer.
Multi cunoscuti se opresc si ma intreaba, dupa cum simt in inima lor:daca mi-e somn, daca am o problema, la ce ma gandesc...
Ea m-a intrebat :pentru ce te rogi?
Bineinteles si eu i-am raspuns sincer:pentru tot pamantul asta.
A incuvintat ca si cum ar fi un gest frumos, afland mai tarziu ca ea face destule sacrificii sa nu fie cauza suferintei nimanui. Cand cineva ii face un rau incearca sa remedieze in asa fel situatia, sa nu sufere persoana in cauza, gasind ea solutii care sa ii placa lui Dumnezeu.
I-am spus sa inceapa sa se roage ca IISUS o asteapta, mi-a spus ca ea il iubeste enorm pe IISUS, studiaza mult, iar cu rugaciunea nu dupa un anume program dar o face.
Mi-a mai spus ca ea primeste mesaje si raspunsuri de la IISUS de foarte mult timp, intelege si accepta toate religiile,intelege blogul ''A doua venire a lui IISUS'',dar vrea sa stea in umbra sa se roage pentru cei dragi,pentru cunoscuti,si sa faca lucruri dragi lui IISUS.
Ii spune ''sefu'' la sotul ei, umbla cu masina de oras, intr-un cuvant e un inger care umbla printre noi, semanand iubirea si dragostea lui DUMNEZEU.
Binecuvanteaza-ne IISUSE cu astfel de oameni.


5 comentarii:

  1. Intr-adevar Iisus are multi prieteni in lume pe care ii alege si ii pregateste, nestiuti de nimeni…
    Le pregateste loc in cer…
    E minunat, lumina creste, lucrurile se limpezesc iar comuniunea noastra cu zeii pare sa fi fost dintotdeauna si pentru totdeauna… :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da totul e minunat,totul e magic ,frumos ca si acest lant care ne leaga unul de celalalt si toti impreuna spre DUMNEZEU.
    Ingere eu sunt copilul tau spiritual?
    Daca da ma bucur,daca inca nu, mai lucram.

    RăspundețiȘtergere
  3. O fiinta care are acces direct la Adevar este copilul Adevarului.
    Esti fratele meu spiritual, suntem unul copilul celulalt :)
    Esti o lumina si o marturie!
    Dumnezeu vrea sa aduca aceasta marturie a legaturii spirituale dintre Orient si Occident, pentru ca cei alesi pentru lumea spirituala de maine apartin intregului pamant.
    Dumnezeu a vrut sa arate tuturor ca ceea ce spun este adevarat…
    Vom marturisi impreuna Adevarul ca unii care il si vad, vom vorbi de la Iisus ca unii care il si aud, si vom binecauvanta si calauzi ca unii care au devenit instrumente in mainile lui Dumnezeu…

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu sa ne ajute ca asa sa fie in veci.
    Lui ii multumim pentru tot,nu am fi nimic fara puterea Lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. RASPUNS PENTRU UN ANONIM
    Vreau sa-mi cer iertare de la un anonim care a trimis un comentariu, si nu l-am publicat crezand ca este cineva rau intentionat, poate asa a fost dar ce ar fi daca ni s-ar vorbi doar frumos, doar in termenii care ne convin noua.
    Deci draga''anonimule'', daca asa ceva ti s-a intamplat trebuie sa nu faci glume, trebuie sa o iei foarte in serios, in noi se manifesta acel caruia noi ii dam voie, intelegi?
    Ori nu cred ca vreo fiinta de pe pamant sa nu-si doreasca ca in el sa se manifeste Dumnezeu, doar acel care nu a cunoscut iubirea si dragostea LUI.
    Deci daca asta ti se intampla trebuie sa te abandonezi total si definitiv in mainile Mantuitorului nostru IISUS HRISTOS ca el sa lucreze in fiinta ta, noi toti suntem creati din DUMNEZEU, si avem aceea particica de DUMNEZEU, in noi si tine doar de noi daca o lasam sa lucreze in fiinta noastra sau il lasam pe celalalt sa ne ia fiinta in supunere.
    Dumnezeu vrea ca toti sa ne unim cu el, sa mergem pe drumul catre El, cu pasi grei si mici la inceput, dar ridicati incet de mnemarginita lui iubire si dragoste care nu se compara cu nimic de pe pamant.
    Deci te arunci in genunchi la picioarele lui DUMNEZEU, si cu lacrimi de foc il rogi sa te primeasca sub acoperisul Lui Sfant, si te ridici de acolo cand ceva s-a schimbat in fiinta ta, cand i-ai simtit caldura si iubirea Lui, nu se poate sa nu stii cand se intampla asta, nu se poate sa nu-i simti bratele primitoare si iubitoare, brate care nu te vor mai parasi niciodata.
    Primeste-l pe DUMNEZEU in tine si spune-i ca nu vrei sa mai traiesti niciodata fara El, indiferent ce vei mai auzi, traieste doar si in Dumnezeu cel Mare SI Bun, spune-i cat iti doresti asta.

    RăspundețiȘtergere