joi, 9 mai 2013

Doar tu si Dumnezeu


              


              [...] Inaintea tuturor lucrurilor este Dumnezeu,
     Cel care pe toate le-a infaptuit, pe care noi il numim Binele.
                Dumnezeu creaza mai intai Mintea Angelica;
 apoi Sufletul Lumii, cum sustine Platon ; in sfarsit Corpul Universului.
               Acest Dumnezeu suprem nu se cheama Lume,
 deoarece Lumea inseamna podoaba alcatuita din multe lucruri compuse;
           iar el trebuie inteles drept ceea ce este cu totul simplu.
 Dar afirmam ca acest Dumnezeu este inceputul si sfarsitul tuturor lucrurilor.
         Mintea Angelica este cea dintai lume facuta de Dumnezeu;
                           a doua este Sufletul Universului;
               a treia este intreg acest edificiu pe care il vedem.
(blogul-HeartSaped)



  Am fost o fire incapatanata de cand ma stiu, sunt in continuare asa, desii am descoperit multe in ultimul timp, nu am descoperit a scapa de incapatanare. Nu-i o calitate, chiar dupa dragul meu Parinte Porfirie, de unde am inceput eu calatoria, este chiar ceva venit de la cel rau, dar, nu usor se lasa firea asta omeneasca
Am dedus unele lucruri in ultima vreme, sau mai bine spus unul, caci nimeni nu te cunoaste pe tine, inafara de tine, am auzit-o de atat de multe ori, dar pana o traiesti pe pielea ta, nu poti crede.
Orice tezaur ai pastra in tine sau din contra orice rau, inafara de tine si Dumnezeu nimeni nu stie, nimeni nu-l poate face sa straluceasca si nimeni nu-l poate face sa dispara, nimeni inafara de tine si Dumnezeu.
Ti se pot prezenta o mie de cai, care niciuna sa nu-ti fie buna,  dar poti sa o gasesti singur tu pe cea potrivita.
Stiu ca asistenta cerului este cu noi in fiecare clipa, si ca dorintele folositoare sufletului nu raman neindeplinite,  dar parca e ciudat cateodata cum cel de langa tine nu intelege nimic din dorintele tale.
Da, ciudat, ciudat e si faptul ca mereu ajung la parintele Porfirie, si ciudat este la mine ca mi-e mult mai dor de cei de dincolo decat de cei de aici, poate pentru ca lucrez cu oameni si nu le simt lipsa, poate... .
Sa va spun o intamplare de azi, am avut un client foarte dragut de nationalitate araba. Glumind cu una, cu alta l-am intrebat de unde este, imi raspunde din Rasca. Stam in fata lui, stiam ca glumeste, doar vorba, culoarea vorbeau de la sine, dar imi spunea comuna de unde sunt eu.
Era din Iordania, de ce a spus localitatea  mea?  Multe lucruri ciudate zilele acestea.
Trec, si vin altele mai asezate.
Sa ne predam zilele lui Dumnezeu ca  Dumnezeu sa ne ocroteasca  prin mesagerii Sai.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu