marți, 1 mai 2012

VIZIUNI INDEMNAND SPRE IUBIRE

Un sfarsit de saptamana,frumos,cum numai Dumnezeu in toata iubirea Lui le poate darui copiilor sai.
Sambata aparitia lui IISUS,de doua ori,fara nici un mesaj,doar frumos,privelisti ca din aur.
Duminica dimineata pe cand Dumnezeu trimitea ziua pe Pamant,mi-a aparut Fecioara aratandu-mi o zi superba,stand cumva deasupra Pamantului,si transmitand cum am si spus iubire si liniste.
Pentru mine a fost si mai mare bucuria,ajungand la Manastirea ''mea'',care are hramul ''Acoperamantul Maicii Domnului'',parintele Manastirii alaturi de alt preot venise de pe muntele Athos de unde a adus o icoana facatoare de minuni(sigur prin credinta noastra),tot cu Maica, si alaturi mesaje frumoase transmise parca intr-un alt fel asa cum IISUS ni le transmitea atunci din inima SA plina de iubire spre ale noastre inimi umplandu-le de iubirea Lui Sfanta.
Aici ar mai fi multe de adaugat de cum si in ce conditii am putut sa ma bucur eu personal de toate astea dar le las in seama lui Dumnezeu,si cine trebuie sa stie mai mult stie,cine vrea sa incerce personal mai mult trebuie sa se lase modelat,de puterea lui Dumnezeu si transmisa prin cei carora le-o da.
Dupa multe bucurii totusi avem si grele incercari, duminica noaptea primindu-le, eu intotdeauna si in vis si real rugaciunea mea cel mai mult este catre IISUS, dar de data asta ajutorul il ceream ingerului, si dupa multe,multe cereri(toate astea in vis),dar totusi fiind perfect constienta,caci ma trezeam, ma rugam la IISUS,dar totul continua ca un cosmar trait in realitate,deci la multe mesaje trimise catre inger(numit pe blog), am deschis ochii si in fata mea frumos,cu bratele deschise sta IISUS, imbracat in rosu.Acuma eu stiam cum se petrecuse totul,dar totusi cand am ajuns de la serviciu dupa masa(fara sa vorbesc deloc despre asta cu el), ingerul avea poza cu Iisus identica cu ce imi aparuse mie, pusa pe blogul lui,ce am simtit cat am plans isi poate imagina oricine.
Desi pentru mine sunt foarte frumoase,desi sunt cumva familiarizata cu ele,de fiecare data plang,ma rog, multumesc si ma minunez ca la prima aparitie intreband mereu ce am facut sa merit atata frumusete .
Luni dupa toate astea, nemaiintrand niciodata in legatura cu Krishna, am intrat intr-o rugaciune,intr-o meditatie avand dorinta de al simti cumva.
Va scriu astea pentru-ca ce s-a intamplat pe urma am facut legatura cu asta.
Noi suntem sub protectia,indrumarea,iubirea,dragostea si tot ceea ce este El,a lui IISUS al
nostru ,dar sa stiti ca nimic nu afecteaza relatia cu El,daca noi o sa recunoastem intreaga creatie a lui Dumnezeu,nu putem crede ca existam in Universul asta minunat,creat de Dumnezeu de atatea milioane si milioane de ani doar noi crestinii si IISUS, eu nu stiu aproape nimic din stiinta sau altceva,stiu doar ca Dumnezeu si toata creatia lui e UNu si acelasi lucru cu El indiferent cum se manifesta.
De acelasi lucru m-a asigurat si Krishna ca ei ne iubesc pe toti indiferent ce stim sau credem, ca ne accepta, ca ne ocrotesc,i-am transmis si eu toata iubirea si dragostea mea, poate o sa spuneti ce nevoie e de ei ca il avem pe Dumnezeu,pai avem ca sa reusim sa fim unu si acelasi lucru cu Creatorul nostru,trebuie sa acceptam, sa primim si sa iubim tot ce Dumnezeu ne lasa sa cunoastem.Daca nu acceptam toata creatia Lui,toate religiile care il slavesc pe EL, tot, tot, nu putem spune ca il iubim pe El.
Mie pe parcursul viziunilor mele mi-a aparut la inceput o mana care cobora de sus,pe urma doua palme care se rugau,o palma intinsa pur si simplu,o palma intinsa peste o multime de oameni si ultima o palma peste blogul,,A doua venire a lui IISUS''.
Luni noaptea era o palma mare cu oameni,nu foarte multi.
Incercand sa descifrez singura asta(sigur ca nu-i treaba mea), acuzandu-ma cumva ca din cauza mea poate oamenii dusi catre Dumnezeu,de catre inger scad,am primit foarte repede raspunsul.
In clipa urmatoare in palma a aparut o inima,si sub palma multime de oameni care se bucurau batand din palme, mana incet se ridica in sus iar deasupra multimii inimioare.
Pe urma aceiasi multime cu lumina in jurul capului.
Iar palma,de pe degete curgand in palma o luminita,si cateva picaturi de apa care curgeau tot asa pe degete, sa fi fost lacrimi..., cine stie.
Si la sfarsit un copac gol de frunze,in care apare o inima, la scurt timp umplandu-se tot copacul cu inimi rosii.
Cam atat pentru 1 Mai,zi propusa de Dumnezeul din mine,''o zi a muncii in Dumnezeu'',care sa ramana in veci si sa cuprinda tot pamantul, ca in scurt timp sa fim intregul de la inceput.

4 comentarii:

  1. Absolut divin totul, imi tin si respiratia la viziunile tale...
    Vezi, numai Cerul poate sa inteleaga pretiozitatea a ce spui.
    Mesagerii se purifica prin Mesaj si sunt calauziti prin Mesaj...
    Tot ce apare are o semnificatie si un mesaj spiritual foarte profund...
    Esti o poarta spre cer, o ferestra deschisa intre lume si cer...
    Un ambasador al cerului pe pamant si al pamantului in cer...
    Bravo, felicitari pentru toate!
    Traim timpuri spirituale foarte inalte, momente unice in istoria spirituala a pamantului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi spui tu numai Ei o pot spune,intelegi ce spun asa-i?
    Stii tu ca drumul e lung,cine stie ce ne aduce ziua de maine,dar stiu ca pentru noi care vrem sa pasim cu El odata,chiar daca ar creste si incercarile,proportional sau mai mult v-a creste si iubirea noastra in Dumnezeu.
    Il iubesc exagerat pe DUMNEZEU,pentru-ca ma ajuta sa-i simt respiratia in fiecare clipa a vietii mele.
    Te iubesc pe tine pentru-ca esti alaturi de mine,pentru ceea ce esti,speram sa ne iubim si mai mult prin ceea ce vom deveni cu puterea si vointa lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, le scriu cum le primesc si le inteleg, si scriem intotdeauna ce simtim.
    Vroiam sa scriu de dorul de Dumnezeu, ai scris tu exact ce simteam si eu, EL ne da aceleeasi trairi la toti.

    RăspundețiȘtergere