sâmbătă, 12 mai 2012

ITI MULTUMESC

Iti multumim Iisuse ca esti si azi cu noi.
Iti multumim Iisuse ca nu ne-ai parasit
S-in marea ta iubire mai mult ne-ai intarit.
Chiar daca incercarea ne e mereu alaturi,
Alaturi e puterea a ta Tata ceresc
Si nu ne-ai parasit, chiar daca am meritat.
Mai mult pe culmea vietii, Tu Tata ne-ai urcat.
Incercarea ramane in urma, ca dulce a Ta mangaiere
Si nu astepti rasplata, desi noi te iubim
Atat cat stim iubite , atat cat noi putem
Si asteptam Iisuse, in fiecare clipa
O alta incercare, o alta mangaiere.
Iti multumim si pentru cei , ce ni i-ai scos in cale
In drumul nostru, spre marele inalt
In drumul nostru, spre marea Ta comoara
Unde vom intalni Tata a Ta inimioara.

2 comentarii:

  1. :) Minunat clipul!
    Mulţumesc, Maria.

    Toţi suntem în inima Tatălui!
    Şi nimeni nu lipseşte niciodată.
    @};-

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu tie, si toti impreuna ii multumim Tatalui.
    Mi-ai facut o surpriza, desi eu iti citesc de mult timp blogul tau si imi place mult, nu am indraznit sa-ti las un comentariu.
    Sa-ti fie bine, sa fii iubita.

    RăspundețiȘtergere