duminică, 13 mai 2012

Sa nu ne parasesti

Sa nu ne parasesti Doamne, nu am mai sti sa traim fara Tine, nu am vrea sa traim fara Tine, nu am putea sa traim fara Tine.
Tu ne locuiesti Parinte iubitor, nu ne mai lasa niciodata singuri, ca traind fara Tine ar insemna sa nu traim, ar insemna sa traim fara rost.
Cand te-am constientizat pe Tine, am stiut ce-i frumosul, am simtit ce-i viata, am stiut ce-i iubirea, am stiut ce-i iertarea, am stiut ce-i speranta, am stiut ce-i Totul.
Tu esti Totul, tu esti intregul, Tu esti inceputul si sfarsitul, Tu esti ce nu-si poate imagina cine nu te cunoaste, esti dulceata, soarele, fericirea, iubirea, dragostea, pacea, linistea, si nesfarsita rabdare.
Nu meritam nimic, dar suntem copii Tai, ne indrumi, ne ocrotesti , ne ierti si ne daruiesti noua insine, ca noi sa ne putem darui Tie.
Ne daruim Tie Doamne, sa nu ne parasesti.
Totul sa-ti apartina Tie.
Nimic din ce am crezut ca-i al nostru sa nu ne apartina, toate sa fie ale Tale, cuvantul, gandirea, fiinta.
Te iubim asa de mult, sa nu ne parasesti.
Psalmul 90
1.Cel ce locuieste in ajutorul Celui Preainalt, intru acoperamantul Dumnezeului cerului se va salaslui.
2.Va zice Domnului: Sprijinitorul meu esti si scaparea mea; Dumnezeul meu, voi nadajdui spre Dansul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu