miercuri, 23 mai 2012

Sa purtam orice povara

Ni se ofera de multe ori sa purtam o povara, care din nestiinta, needucatie sau necredinta la timpul respectiv o refuzam, nestiind tot atunci ca El, Dumnezeu ne incearca puterea noastra de daruire, de
dedicare a noastra in folosul semenilor, si totodata un mic slujbas in creatia SA, de credinta catre tot ce El crede ca putem duce.
El nu ne da poveri fara sa ne dea si puterea Lui odata cu ele, nu ne da poveri fara ca alaturi de ele sa nu fie iubirea Lui, care ne tine dea lungul eternitatii.
Suntem creati din iubirea Lui Dumnezeu, e tot ce conteaza ca sa constientizam si sa fim fericiti ca Tatal Nostru adevarat este Mai Marele Universului, este TOT in TOATE, de ce am mai avea nevoie ca sa fim fericiti.
Care dintre noi constientizam a cui copii suntem si nu stam intr-o continua bucurie, intr-o continua stare de iubire catre parintele nostru ceresc.
Iar cu poverile fiecare purtam una, sigur ca e sprijinita pe umarul Tatalui nostru, si cu cat ne dam mai mult seama de asta cu atat o ducem mai cu drag, stiind ca El, in marea lui bunatate ne-a facut asa cadou, o povara de dus, ca la capatul drumului sa putem fi rasplatiti.
Daca o sa gandesti omeneste o sa ti se para greu de purtat orice ai avea de purtat, dar daca o vezi din punct de vedere al cerului, din punctul de vedere al iubirii de Dumnezeu, al iubirii de aproapele tau, sau din multe alte motive de iubire totul o sa fie o mangaiere a lui Dumnezeu, si o binecuvantare, sigur daca vrei sa porti ce iti da EL, daca nu ai rugaciunea, lacrimile, si El ti-o va lua, dar odata cu ea va lua si un pas din drumul cel facuse-si catre El.
Constientizati-l pe Dumnezeu alaturi in tot ce intreprindeti sau aveti de dus, e totul mai simplu si mai usor, mai magic si mai fascinant, cereti-va de la Dumnezeu un ajutor pe pamant, pe langa cei din cer.
Eu am alaturi de mine un om minunat, un om al cerului pe pamant, fiindu-mi alaturi cu toti cei din cer, si fara de care mi-ar fi mult mai greu, as fi mult mai singura(stiu ca am fost mult timp asa), dar singuri nu suntem niciodata, Dumnezeu e cu noi d-ea pururi, d-ea lungul tuturor timpurilor si vietilor.
Sa ne dam seama pana nu-i prea tarziu ce Tata avem, sa-l cautam, sa-l ascultam pe EL prin cei care ni i-a trimis, sa facem intru toate voia Sa.

''Ma inchin in fata Ta, in fata celui care locuieste in toate inimile. O, Tu, secret de nepatruns! Inlatura-mi slabiciunile, defectele si gandurile impure. Fa-ma pur, pentru a putea primi gratia si binecuvantarea Ta. O, Doamne! Tu esti liantul care leaga toate fiintele, iubirea care cuprinde toate lumile''Rugaciune catre Dumnezeu

''1.Fiul meu, nu uita invatatura mea si inima ta sa pazeasca sfaturile mele,
2.Caci lungime de zile si ani de viata si propasire ti se vor adauga.
3.Mila si adevarul sa nu te paraseasca; leaga-le imprejurul gatului tau, scrie-le pe tabla inimii tale;
4.Atunci vei afla har si bunavointa inaintea lui Dumnezeu si a oamenilor.
5.Pune-ti nadejdea in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe priceperea ta.
6.Pe toate caile tale gandeste la Dansul si El iti va netezi toate cararile tale.''Pildele lui Solomon cap3 ver 1-5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu