joi, 31 mai 2012

Dumnezeule ia grijile lumii de la noi

Ce grea povara asta a lumii, sa-i cerem lui Dumnezeu sa o ia de la noi, sa usureze sufletul de multimea grijilor lumesti, de implinirea in cele ale lumii, si sa ne dea implinirea in El si cele placute Lui.
Fecioara aduce multumiri pentru rugaciunea pe Rozariu, si o rasplata buna il asteapta la capatul drumului pe pamant, pe cel care isi daruieste sufletul rugaciunii si trairii in Dumnezeu.
Ieri am scris despre Rozariu, avand chiar in real o experienta cu Rozariul, sigur indrumata si ajutata de Inger, si noaptea mi-a aparut Fecioara cu un Rozariu alb(albul fiind culoarea care ma insoteste in toate viziunile de acum, flori de tot felul de culoare alba, campuri cu flori albe), in mana, care ati mai citit stiti ca am avut mai multe viziuni cu Fecioara si Rozarii de tot felul si chiar ne spune ca o sa ne fie folositor daca alegem sa ne rugam pe el. Toate astea de cand am intrat in legatura cu Ingerul.
Ce dar frumos si greu ne-a lasat Dumnezeu, acesta al alegerii, acesta al liberului albitru, daca ne lasa lege sa traim in El si doar cu El, ne era poate mai usor, dar pentru ce ne rasplatea Tatal nostru atunci cand ajungeam la capatul drumului.
Daca alegem sa-l iubim pe El mai presus de tot si toate rasplata am primit-o pe loc, El ne cere doar inima, sa i-o daruim Lui, si nu lumii, daca inima noastra o sa apartina celor lumesti nu o sa-i ramana loc lui Dumnezeu si vai, vai sufletului nostru.
Lui DUMNEZEU, nu i te poti darui cand ai tu timp, cand ai tu chef, cand nu ai altceva lumesc de facut.
NU, lui ii daruiesti fiecare clipa, fiecare gand al tau, fiecare traire, fiecare bucurie, si sigur o sa ne primeasca atunci si fiecare necaz, sa-l duca alaturi de noi.
Daruite, traite, ales sa faci asta, din dragostea de nestapanit ce o simti pentru El si casa LUI.
El Dumnezeul nostru, Tatal nostru, ne iubeste atat de mult, dar niciodata nu ne v-a forta sa-l iubim si noi. Daca alegem lumea si trairea in ea, ne v-a respecta dorinta, dar vom trai spre caderea noastra .
Sa ne pregatim inima pentru cantarea lui Dumnezeu, pentru ascultarea si iubirea LUI, acum si in vecii vecilor.

1.Gata este inima mea, Dumnezeule, gata este inima mea; canta-voi si voi lauda intru inima mea.
2.Desteapta-te slava mea!Desteapta-te psaltire si alauta! Destepta-ma-voi dimineata.
3.Lauda-te-voi intre popoare, Doamne, canta-voi Tie intre neamuri,
4. Ca mai mare decat cerurile este mila Ta si pana la nori adevarul Tau.
5. Inalta-te peste ceruri, Dumnezeule, si peste tot pamantul slava Ta, ca sa se izbaveasca cei placuti ai Tai.
Psalmul 107

O, TU, Cel care esti insusi Infinitul! Eternitate! Nemurire! Elibereaza-ma de toate tristetile, iluziile, slabiciunile si defectele!Ajuta-ma sa dobandesc o viziune de ansamblu asupra intregii manifestari, o minte echilibrata si virtuti divine: curaj, toleranta, supunere, umilinta, puritate si multa multa iubire.
Rugaciune catre Dumnezeu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu