duminică, 18 noiembrie 2012

,,Imparatia Mea nu este din lumea aceasta,,



''Imparatia Mea nu este din lumea aceasta. Daca ar fi Imparatia Mea din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca sa nu fiu dat in mainile iudeilor, dar acum, Imparatia Mea nu este de aici.''
''Eu sunt Imparat. Eu pentru aceasta M-am nascut si am venit in lume, ca sa marturisesc despre adevar. Oricine este din adevar asculta glasul Meu.''
Au fost cuvintele Mantuitorului in fata lui Pilat, cand s-a dus sa-l judece, Cuvantul Sau da intelegere a  tainelor celor ce erau pregatiti sa-l primeasca. El stia ca Pilat vroia sa afle adevarul, si ca acceptarea adevarului i-ar fi scos sufletul din ruina.
El vroia sa afle adevarul, dar multimea era mai puternica decat el, lumea era mai puternica decat el, stia ca Iisus este nevinovat si totusi la insistentele multimii, era dispus sa-l lase biciuit. La rugaciunile lui Iisus, sotia lui Pilat primeste un vis de la Dumnezeu in care ii este aratat cine este Iisus Hristos, si totusi la insistentele multiumii il lasa la tot calvarul la care a fost supus.
La fel ni se intampla si azi de al parasi pentru lumea asta pe cel ce ne-a daruit vesnicia, pe Cel ce ne poate darui vesnicia Cereasca.
Sagetile celui rau lucreaza atat de mult, si noi nu intelegem intotdeauna otrava ce ne e adusa cu acele sageti, nu stim a lua hotarari care trebuie luate, si le intelegem invers rostul intamplarilor ce ni se perinda prin viata noastra, caci viclenia celui rau nu are margini.
Sa ne ajute Dumnezeu sa ne legam la Adevarul si Dreptatea Sa, caci greu  va fi atunci cand vom spune muntilor: ,,Cadeti peste noi, si ascundeti-ne de Fata Celui ce sade pe scaunul de domnie si de mania Mielului; caci a venit ziua cea mare a maniei Lui, si cine poate sta in picioare?'' (Apocalipsa 6, 16-17).









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu