marți, 6 noiembrie 2012

Lumina cautam oare? Sau doar vrem lumina?



Mult se foloseste de catre noi in timpurile de acum cautarea luminii, e o fraza frumoasa, usoara, usor de gasit credem noi. Dar lucrurile nu stau intotdeauna asa de simplu cum credem, sau cum noi am vrea sa credem, ca putem ajunge la aceea lumina doar dorind, doar cersind-o de la Dumnezeu sau de la cei ce o au fara ca noi sa facem nimic in schimb.
Nu este asa, de fapt ce este lumina, aceea puritate a sufletului nostru, aceea naturalete Dumnezeiasca cu care Dumnezeu ne-a inzestrat la inceput, dar noi am acoperit-o cu mizeria naturii noastre de om, si nu am mai lasat-o sa razbata, nici nu am lasat intunericul dus din fata ei.
Da, lumina, lumina lui Dumnezeu, lumina naturii noastre, dar acoperita tot de noi, si acoperita in fiecare clipa,  in loc ai lasa drum spre inalturile ceresti, dar pentru asta ar trebui sa stim  ce avem de facut, dar si cat stim nu facem, cate nu ni-s la indemana a le infaptui si ne facem a nu le vedea, la cate rautati gratuite am putea renunta de dragul cerului, de dragul nostru si a naturii noastre, si la cate renuntam?la foarte putine.
De ce oare? De dragul rautatilor, de dragul nostru pamantesc si a nu ne uita la cel de langa noi, din cauza a multor lucruri netrebuitoare dar care tinem la ele ca si cum ne-ar fi de folos.
Lumea ce urmeaza o sa ne invete oricum aceste lucruri, o sa le invatam ori o sa trecem pe langa ce Tatal pregateste pentru noi.
Ne-a trimis Lumina aici sa o putem asimila mai usor, sa fie asemeni noua, sa ne lumineze mai usor, sa nu avem motive a spune ca nu am vazut-o, dar noi tot nu o recunoastem, chiar daca a fost intre noi, chiar daca a coborat sa fie asemeni noua, chiar daca s-a jertfit pentru noi, acum este cum este omenirea.
''Eu sunt Lumina Lumii; cel ce Imi urmeaza Mie nu va umbla in intuneric, ci va avea lumina vietii.''




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu