vineri, 16 noiembrie 2012



Paşi spre lumină
                                                                                             
                                                                      31 0ctombrie 2012



















Sunetul paşilor tăi
Mă cheamă spre tine...
Ca pe un căţel vocea stăpânului său.
Mi-e dor de lumina din mine.
Am uitat Cine S(f)ânt.
Umbra mi-o simt, 
mi-o adulmec 
şi mi-o cunosc în parte
Dar lumina paşilor tăi...
abia o percep ca pe-o boare de vânt,
pe care-o aspir,
o întrezăresc,
dar...mi-e necunoscută 
în ceea ce priveşte cuvântul: Cuvânt!

Vindecă Tu
Neputinţele aste adunate.
Vindecă şi eliberează copilul rătăcit
şi supărat că nu-şi găseşte Calea.....Lui!
Adu-mă tu frumos, de mîna, spre tine.
Căci din dorinţa de a mă apropia
dar şi din teama că nu mi-s vrednică, 
m-am rătacit de oile tale.
Şi mi-e frică şi frig de întunericul din mine.

Aştept.
Mi-e teamă să înaintez.
Te aştept.
Mă aştept.
De.... mult timp...
Pe cine ?
Pe...
O aia! minunată  
pe care-o resping
şi care mi-e teama....
că-mi aduce : 
Lumina din Mine!!!


Manuela Nistor
31 Octombrie 2012

















sursa:http://iubireaunimii.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu