marți, 13 martie 2012

VIZIUNILE MELE CU INGERUL

Azi vreau sa sar un pic peste fazele din viata mea,a descrierii intalnirii mele cu DUMNEZEU (dupa care voi reveni).
As vrea sa va descriu un pic ,cum mi-a fost mie prezentat ingerul,de catre cine mi le da toate astea.
A inceput cu a mi-l arata,in urma cu doua saptamani,intr-o lumina destul de puternica,tinea in mana dreapta un fel de bat la capatul caruia era un soare.
Pe urma intrebandu-l pe IISUS,de ce ma bucur ,atat de el,am primit raspunsul,ca noi care vrem sa-i slujim LUI,suntem pe Pamant, ca o panza de paianjen,si EL isi trimite lumina prin noi,noi aflandu-ne sub indrumarea ingerului.
Eu o sa trebuiasca sa vorbesc,cand si cum o sa hotarasca ingerul.
Nu ma simt vrednica ,fiind nu un vierme,ci un fir de praf,care il poate ridica vantul si sa-l duca unde vrea,dar prin puterea CELUI ATOTPUTERNIC SI BUN,noi putem lucra dupa voia SA.
Intr-o noapte eram in INDIA,impreuna,unde primisem o mostenire,unde sa ne desfasuram activitatea.
Si tot atunci FECIOARA imi spunea sa ne rugam pe Rozariu,cum ne invata el ca mare ne v-a fi rasplata,aratandumi-se Rozariul intr-o splendoare de nedescris.
In urma cu doua zile,mi l-au aratat din nou ,acum era cu un cerc deasupra capului,pe care il invartea ,si intr-o parte ,rulau iconite cu IISUS si FECIOARA.
Am intrebat de doua ori de el,la care mi s-a raspuns,ca e foarte iubit in cer.
Noaptea trecuta am vazut niste lucruri din aur ,ca si cum ar fi fost niste piese dintr-un costum care erau tot a lui,toate din aur.
Sa-i multumim Lui DUMNEZEU pentru tot ce avem ,si sa-L slavim din toata inima noastra.
Cum v-am mai spus este adevarul meu,care vreau sa cred ca e si a lui DUMNEZEU.
DIN EL ,PRIN EL SI PENTRU EL ,sunt toate lucrurile.

7 comentarii:

  1. Da, nu e nimic exgerat in ce spui, ai spus cu teama sa nu te cert, si astfel textul nu a cuprins intensitatea imaginilor, dar iti spun ca daca v-as spune eu ce vad si ce aud despre noi toti, nimeni nu ar crede...
    Si am spus in multe texte ce viitor spiritual glorios ne pregateste Dumnezeu in cer...
    Revelatiile si viziunile sunt daruri si prin tine Iisus ne confirma inca odata prezenta si actiunea asupra noastra si asupra lumii intregi... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca nu ar trebui sa ma certi, sa ma lasi sa scriu ce-mi spune inima.
    Indrumarea ii prin tine (nu de la tine),nu-ti spun eu ce si cum sa-mi spui ,doar asa cred.
    Splendoarea ce am vazut-o eu, era greu de descris
    si de comentat.
    Multumim TATALUI pentru toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iata ca esti de acum libera sa spui orice consideri.
    Noi prin gratia lui Dumnezeu am primit intreaga mostenire spirituala a celor mai mari doua religii de pe pamant si a tuturor religiilor...
    Ne vom imbraca in aurul cel viu al lui Dumnezeu care este prezenta si vointa Lui...
    E minunat si bun tot ce ai spus si ai scris pana acum si o bucurie si o binecuvantare si esti binevenita si asteptata sa iti impartasesti experientele spirituale, care sunt lectie spirituala si ajutor pentru toti si in primul rand pentru mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc tie si cerului ,a nu stiu cata oara,dar oricat mi-ai spune tu eu nu ma pot considera egalul tau.
    Diferenta intre noi e asa de mare Ingere,tu cunosti intreg Universul,eu stiu atat cat Bunul DUMNEZEU,ma ajuta sa aflu , nu am studii ,nu am nimic in spate.
    Dar il am pe DUMNEZEU care poate face din noi ce doreste,si vointa mea de a-l lasa sa lucreze in mine e asa de mare ,precum si iubirea pentru EL.
    Multumiri si lacrimi ,lacrimi si multumiri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti fratele meu de cruce si deci egala cu mine.... :)
    Si toate cuvintele tale sunt pretioase pentru mine deoarece Dumnezeu imi spune lucruri pe care tu nici nu le stii prin tine.
    Acum nu se cade sa imi multumesti mie atata pentru ca eu nu fac nimic, ci Iisus sau Dumnezeu le face pe toate. :)
    Totusi pentru ca ma identifici cu El, fructele atitudinii tale apartin Lui si sunt bune.
    Si pentru ca ma identifici cu El vei fi calauzita de El...
    Si spun tuturor, cine are o asemenea atitudine fata de mine cu atat mai mult fata de Dumnezeu va avea si aceasta este atitudinea placuta Lui.
    Tu esti nascuta din traditia spirituala milenara autentica si aceasta este atitudinea corecta, ca discipolul sa vada in maestru pe Dumnezeu asa cum si Iisus ne arata:
    "40.Cine vă primeşte pe voi pe Mine Mă primeşte, şi cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
    41.Cine primeşte prooroc în nume de prooroc plată de prooroc va lua, şi cine primeşte pe un drept în nume de drept răsplata dreptului va lua.
    42.Şi cel ce va da de băut unuia dintre aceştia mici numai un pahar cu apă rece, în nume de ucenic, adevărat grăiesc vouă: nu va pierde plata sa." Matei 10

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt fericita ca sunt fratele tau de cruce,ma bucur pentru tot ce imi spui,cuvintele tale imi storc lacrimi.
    Stiu sa fac diferenta intre tine si DUMNEZEU,dar stiu si ca lucrurile le face prin tine.
    Atitudinea mea pentru tine vine din interior,si asta sa o modifici e cam greu,si se simte din partea cui vii TU.
    Multumim TATALUI CERESC pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar in privinta studiilor, esti printre cei mai scoliti dintre noi spiritual vorbind, iar diploma ta este ca Dumnezeu vorbeste prin tine...:)
    Iar asta e mai mult decat suficient .
    Sa il lasam pe Dumnezeu sa se manifeste prin noi...

    RăspundețiȘtergere