miercuri, 28 martie 2012

INSAMANTAREA VOII LUI DUMNEZEU

Insamantarea de primavara a inceput,sa incepem cu totii munca ,in insamantarea voii si iubirii lui DUMNEZEU.
A trecut iarna unde am stat mai mult in case ,iubind in tacere creatia LUI care era acoperita cu stratul de zapada,ascultam cu drag pasarelele la geamuri ,pe care le-ai fi invitat cu drag in casuta ta,dar TATAL in marea lui bunatate se ingrijeste de toata creatia LUI, si ele acum in caldura soarelui isi pot indrepta cantecul duios spre inaltul cerului.
Iar noi creatia LUI cea mai inalta ,sa incepem sa insamantam in fiinta noastra semintele iubirii si dragostei noastre,sa ne dedicam muncii apropierii de EL ,si toata creatia LUI.
De rodul incoltirii semintelor ne vom bucura si noi dar si DUMNEZEU, care a insamantat in noi la nasterea noastra aceasta samanta care este parte din EL.
Cat de grandiosi putem fi cand DUMNEZEU in marea LUI bunatate ne lasa sa-i simtim iubirea ,sa-i simtim caldura,dragostea lasandu-ne sa mergem pana acolo sa ne asemanam cu EL.
Noi care suntem nimicuri ,noi care suntem nevrednici de iubirea LUI,EL TATAL nostru ne da aceasta sansa .
Sa punem mana sa lucram la aceasta insamantare,si pe urma plantutele timide sa le ingrijim,ca in dragostea si ajutorul lui DUMNEZEU, sa creasca vlastare mari de care TATAL impreuna cu noi sa ne putem bucura.
Sa lasam soarele sa incalzeasca ogorul sufletului nostru,din el sa tasneasca mladite de iubire si lumina pentru intreg pamantul nostru ,si DUMNEZEU in marea LUI grandoare sa se bucure si sa ne binecuvanteze cu marea LUI milostivire.
Haideti toti sa incepem munca in iubire ,umilinta si ascultare atat de ATOTPUTERNICUL DUMNEZEU, cat si de PREASFANTA FECIOARA, dragii nostri ingeri si sfinti ,din cer si de pe pamant.
Sa ne bucuram de lumina si caldura soarelui ,dar sa-i multumim CELUI ETERN pentru ele.
MULTUMIM DUMNEZEULE PENTRU TOATA IUBIREA SI DRAGOSTEA TA.

6 comentarii:

  1. Foarte frumos, draga Maria!

    Fie ca solul sufletului nostru ,in care Dumnezeu planteaza semintele Iubirii si bunatatii Sale, sa fie mereu curat si fertil,iar din florile care vor creste in el sa impletim o frumoasa coroana pe care sa o daruim Mantuitorului Nostru!

    "Isuse, ajuta-ma ca prin curatenia mea interioara sa pun coroana de flori pe capul Tau sfant."

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii si Milostivirii Sale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mmary, bunul DUMNEZEU , sa faca indurare cu noi si sa ne tina la pieptul SAU.
    Si curatenia noastra interioara,sa fie reinnoita in fiecare clipa,facand cat mai mult voia LUI cea SFANTA.

    DUMNEZEU sa-ti indrume pasii pe calea catre CER.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria ai talent, Dumnezeu te inspira, deosebit textul, si spiritual dar nu numai! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumiri,multumiri ingere.
    Stii cum spui tu''nu am facut eu nimic''
    Sunt fericita ca DUMNEZEU ,e cu mine,si desigur si tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este minunat textul despre insamantarea spirituala, se vede cata inspiratie divina primesti draga Maria! Am sa-ti raspund aici pentru ca, din motive personale am ales sa sterg blogul ''decoady'' pe care l-ai descoperit cu putin timp in urma.
    Nu m-am hotarat sa vorbesc despre legatura mea cu Tatal Ceresc pentru ca nu stiu sa folosesc cuvintele potrivite, nu am inspiratie in scriere, eu imi manifest iubirea catre Divinitate prin intermediul pasiunii mele pentru decupaj.
    Am totusi un jurnal spiritual in care imi scriu gandurile, acolo stiu ca Tatal ma asculta. Nu mai caut acum sa fiu inteleasa de cei din jur cum se intampla pana nu demult, acum este suficient sa ma inteleg eu, pe mine insami si sa fac ce e mai bine si ce e placut Tatalui Ceresc.
    O Duminica minunata iti doresc Maria, ce nume frumos ai :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adriana ,DUMNEZEU pe fiecare ne calauzeste si ne indreapta pasii acolo unde-i voia SA,noi speram ca si pasii nostri sunt tot de EL indrumati.
    Important este sa nu ne desprindem de iubirea si dragostea SA.
    Maria e nume frumos pentru-ca este e numele mamei noastre a tuturor,nu sunt eu vrednica de el.
    Te imbratisez cu drag pe tine si toata familia ta ,mai da-ne de stire din cand in cand ce faci.
    DUMNEZEU sa ramana de-a pururi cu tine .

    RăspundețiȘtergere