duminică, 11 martie 2012

Experienta intalnirii mele cu DUMNEZEU(4)

Am uitat un lucru, la Manastire cu moastele SFANTULUI IOAN RUSUL ,mi s-a mai aratat si un tablou mare cu toti sfintii, avand in mijlocul LOR pe DOMNUL IISUS cu FECIOARA,si in partea de jos oameni chinuiti.
Sa nu va imaginati o clipa ca nu plangeam de fiecare data pana simteam ca nu mai pot,sa nu va imaginati o clipa ca am crezut ca toate astea le merit,saU ca sunt buna ,si din cauza asta le primesc .
Nici chiar familia mea nu stia, numai foarte ,foarte putin,le traiam doar eu cu EI ,nestiind ce sa fac ,si nici nu intrebam din dorinta de a nu-i supara si nu numai.
Am inceput sa vad si paduri,un copac mare inverzit, l-am vazut de multe ori,curcubeul iar de cateva ori ,preoti de-ai bisericii mele pe care nu-i stiam si ii vedeam pe urma, la o perioada de timp.
La un moment dat am avut cel mai frumos lucru ce mi-l puteam imagina,pe varful unui munte era DOMNUL IISUS ,la poalele muntelui era multime mare de oameni,eu eram printre ei,am strigat ''IISUS AJUTA-NE''.Cand IISUS s-a intors spre noi,a coborat muntele cam cat ai aprecia doua scari,dupa care s-a oprit,era cu lumina in jurul capului.
Mi-a mai aparut de multe ori coroana,stea, si buchete de flori albe ,iar in noaptea de revelion avea si cateva flori roz in mijloc.
Steaua cu cinci colturi am vazut-o mai de multe ori,dar inainte de sarbatorile de iarna din 2011 am vazut-o si pe cea cu sase colturi.
Cu toate cate mi se intamplau ,cu rugaciunile si cu blogul ingerului bineinteles,traiam o viata interioara foarte calma,disparandu-mi fricile ,nervi nu mai aveam niciodata, si percepeam lumea altfel ,nu ca si pana atunci.Citeam din cartile lui Lorber ,recomandate de inger ,recunosc nu auzisem de ele,care iti dau o oarecare deschidere asupra vietii spirituale.
Eu citisem de trei ori BIBLIA si nu intelesesem mult,va intrebati poate de ce o mai citeam ,....in speranta unei luminari din partea lui DUMNEZEU.
Dupa ce citesti aceste carti,te lumineaza DUMNEZEU, de intelegi si BIBLIA,oricum citisem si trei parti din Conversatii cu Dumnezeu.
Cel mai mult citeam blogul ingerului,asteptand postarile lui cateodata pana in noapte tarziu, care citit cu drag si dorinta de a intelege aduce beneficii enorme,plus rugaciune si iar rugaciune.
Si iar deschiderea inimii catre IISUS,am o iubire sincera si profunda pentru IISUS,aveam nopti in care ma trezeam cu o iubire de nestapanit pentru EL,asta nu va pot spune din ce cauza ,nu ca nu mi-o doream ,dar cateodata parca nu o poti stapani ,si pentru Arhangheli ,ingeri,unii sfinti care mi-s mai la suflet.Nu meritam nimic din toate astea ,era iubirea LUI fara margini pentru noi.
Asa mult a lucrat in mine DUMNEZEU,incat aveam nopti cand adormeam rugandu-ma ,ma trezeam peste noapte de mai multe ori tot rugandu-ma ,si pana dimineata tot asa.
Poate modela fiinta noastra cum vrea daca ne abandonam iubirii LUI,si lasam judecata,mandria,rautatea ,invidia si multe altele precum multe ,multe orgolii,care poate nici nu ne dam seama de ele.
Pana data viitoare va iubesc mult,si iubiti-va intre voi dar mai presus de noi si fiinta noastra sa-l iubim pe DUMNEZEU CEL ATOTPUTERNIC, caci fara EL suntem nimic.
As vrea sa va spun ca eu nu aduc laude ingerului,el nu are nevoie de laudele mele, lucreaza pentru DUMNEZEU ,nu a ajuns asa sus sa tina cont de laudele mele,va spun pentru ajutorul vostru ,daca aveti nevoie de el si vreti sa-l folositi,si va spun adevarul meu.

2 comentarii:

  1. Maria esti o comoara si marturia ta e uluitoare. Asa cum Iisus te-a calauzit pana aici o va face si de aici inainte.
    Ii vei fi si tu portavoce si martora. El se marturiseste pe Sine si pe Tatal prin cei care il vad si il aud. El le face pe toate...
    Nu trebuie decat sa il lasam sa se manifeste printre noi si sa cautam sa vedem mereu ca nu meritam asta si ca este un mare dar de la Dumnezeu...
    Iubirea Lui te va incununa mereu... :)
    Vezi a venit randul meu sa te citesc si sa ma bucur de ce spui, iata a venit randul ca eu sa ma apropii de Dumnezeu prin tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa fac acum sa rad sau sa plang?
    Nu fac nici una nici cealalta,.....il slavesc pe DUMNEZEU, asa cum o fac mereu.
    Avem noroc cu iubirea LUI ,ca ne iarta si ne ridica de cate ori cadem,si noi care suntem copii LUI,in cat stim si putem
    sa o facem il urmam.
    DUMNEZEU sa te urce acolo unde ti-e locul.

    RăspundețiȘtergere