duminică, 18 martie 2012

Experienta intalnirii mele cu DUMNEZEU(5)

Spre marea mea bucurie,DUMNEZEU ma mangaie inca cu aceste experiente,care aduc un mare deliciu inimii si sufletului (cine le-a avut stie).
O viziune foarte frumoasa a fost cu FECIOARA in cinci ipostaze ,una mai splendida ca cealalta.
Vreau sa va spun ca hramul Manastirii unde a inceput povestea mea,este ACOPERAMANTUL MAICII DOMNULUI,EA adunand sub acoperamantul EI intreaga omenire,celor care vor sa o cunoasca .
MAICUTA SFANTA ,ca orice maicuta isi strange puii la piept,sa ne adunam la pieptul EI sa-i simtim caldura,sa nu o lasam sa ne cheme in zadar.
La fel ca si ingerii care mi-au aparut de multe ori,si EI stau gata pregatiti sa le cerem ajutorul.
Cum v-am mai spus mi-au aparut multe obiecte din Biserica Ortodoxa ,eu apartinand ei,am avut o singura exceptie ,dupa ce mi-am pus poza la avatar ,cu MAICUTA , o iconita cu insemne catolice ,odata mi-au aparut atat FECIOARA cat si DOMNUL IISUS,si ei cu aceleeasi insemne ,catolice.Oricum biserica mea cum imi place sa o spun este DUMNEZEU,identificandu-ma foarte usor cu orice religie,care il urmeaza pe DUMNEZEU.
Acuma care va intrebati daca nu-i inselare,si eu m-am intrebat si l-am intrebat si pe Inger(INGERUL BLOGULUI ''A DOUA VENIRE A LUI IISUS'').El mi-a spus ca atata timp cat te unesti cu IISUS,CU MAICA DOMNULUI,incerci sa faci in toate voia LOR,nu ai de ce crede asta.
Am vrut sa scriu toate acestea si pentru alte persoane carora li se intampla lucruri asemanatoare ,sa stie ca nu-s singure,si ca BUNUL DUMNEZEU in marinimia LUI,ne ofera cadouri de neimaginat celor care il iubim din toata inima.
Eu de atunci reusesc sa tin toate posturile ,bineinteles dorindu-mi asta,inainte abia tineam vinerile,ma pot ruga cum v-am spus ,nu-s indemnata niciodata decat spre lucruri bune ,placute LOR,altceva stie doar BUNUL DUMNEZEU.
Deci dragii mei ,sa ne deschidem inimile sa-l primim adanc in fiinta noastra pe DUMNEZEU,
desi care cititi lucruri din astea deja l-ati primit,sa-l vestim pe BUNUL DUMNEZEU,sa-l iubim mai presus de noi si de tot ce ne inconjoarA.Va mai astept aici dupa indrumarea ce o voi primi ,de la BUNUL DUMNEZEU, dar mai des ne intalnim pe blogul INGERULUI,pentru a intampina cerul cu darurile care le revarsa asupra nostra prin acel blog.
DUMNEZEU SA FIE CU NOI ,ACUM SI IN ETERNITATE.

5 comentarii:

  1. Draga Maria,ai spus:

    "Acuma care va intrebati daca nu-i inselare,si eu m-am intrebat si l-am intrebat si pe Inger(INGERUL BLOGULUI ''A DOUA VENIRE A LUI IISUS'').El mi-a spus ca atata timp cat te unesti cu IISUS,CU MAICA DOMNULUI,incerci sa faci in toate voia LOR,nu ai de ce crede asta."

    Eu dupa ce am visat-o pe Sfanta Fecioara l-am intrebat pe duhovnicul meu ce crede iar el mi-a spus ca , cu siguranta visul a fost de la Dumnezeu , deoarece ingenuncheasem in vis cand am vazut-o pe Sfanta Fecioara.El mi-a explicat ca diavolul apare sub multe forme chiar sub forma de ingeri de lumina , insa el niciodata nu se smereste , nu ingenuncheaza , nu se umileste.Priveste-ti visele si viziunile din aceasta perspectiva si observa daca macar o persoana e umila si smerita , sau ingenuncheaza.Asa iti vei da seama singura.

    Uite , eu dimineata , pentru ca sa ma pun la dispozitia lui Dumnezeu , sa ma ofer cu totul Lui rostesc si urmatoarea rugaciune pe care ti-o daruiesc cu drag.

    "Inca de la trezire,inainte ca grijile zilei sa ma copleseasca,gandul meu se indreapta catre Tine, Dumnezeul meu.Iti incredintez toate actiunile acestei zile,iti incredintez pe toti aceia pe care ii iubesc,pe aceia pe care ii voi intalni,pe aceia pentru care poate voi suferi,pe aceia care se roaga pentru mine ,pe aceia care s-au incredintat rugaciunilor mele,pe toti aceia care au nevoie de ele, si pe toti aceia pentru care nu se mai roaga nimeni...Fereste-i de orice rau. Tie ma adresez la inceputul acestei zile:in Tine imi pun toata increderea.Serveste-te asadar de mine pentru ca sa se implineasca binele. Aceasta zi este a Ta. Fa ca ea sa se scurga dupa vointa Ta. Amin."

    Iti doresc bucurii senine si te binecuvantez cu toata inima mea.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mmary,
    La mine sunt putine vise,mai multe le am asa in starea de veghe,si nu stiu sa fi ingenunchiat, eu ,doar ma rugam la EI,ii intrebam.In alte vise in care am ceva probleme,spun ''ISUSE AJUTA-MA'' si totul se termina(in vis ma refer).
    Stiu si eu cum apare ,si sub forma de lumina din cauza asta imi si puneam intrebari.Multumesc mult pentru sfaturi.
    Ne lasam cu totul in voia TATALUI CERESC.
    Iti multumesc din suflet pentru rugaciune.
    Sa-ti dea DUMNEZEU tot ce crede EL ca ai nevoie pentru a urca la EL.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mmary,
    Nu stiu daca tu consacri ziua LUI DUMNEZEU dimineata,la mine da rezultate extraordinare,si rugaciunile ,sunt florile sufletului nostru,dar nu intotdeauna din pacate ,putem sa le facem cand ,si cum am dori.
    Si nu numai dimineata,se poate face consacrarea si in cursul zilei ,inainte de orice activitate.
    DUMNEZEU sa ne calauzeasca.
    DUMNEZEU sa-ti poarte fiinta spre INALTIMEA SA.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria , ai dreptate.Iti multumesc pentru urari si gandurile bune.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca te referi la consacrare da,eu o invat de la Inger inca.
    DUMNEZEU sa ne poarte de grija la toti,si sub marea LUI grija ,noi sa il iubim din ce in ce mai mult.
    Multumesc si eu ,DUMNEZEU sa te indrume si sa te ocroteasca .

    RăspundețiȘtergere