vineri, 30 martie 2012

DUMNEZEU!DUMNEZEU!

Cand din profunzimea somnului urc
Scara in spirala a trezirii spirituale,
Soptesc:
Dumnezeu!Dumnezeu!Dumnezeu!
Tu esti belsugul,esti hrana;
Cand postul intunecatei separari de Tine il curm,
Te gust si in minte te chem:
Dumnezeu!Dumnezeu!Dumnezeu!
Oriiunde as fi ,lumina mintii mele
Ramane intoarsa catre Tine;
Si-n batalia pentru viata ,de fiecare zi,
Tacutul meu strigat de lupta-i mereu:
Dumnezeu!Dumnezeu!Dumnezeu!
Cand vuitoarele furtuni ale suferintei imi urla-n urechi,
Si nelinisti se reped inspre mine cu strigat ,
Eu sting vacarmul lor numele-Ti tare cantand:
Dumnezeu!Dumnezeu!Dumnezeu!
Cand mintea inalta talazuri de vise
Si amintirile-si tes impaienjenitele fire,
Eu magic vesmant din panza lor cos,cu aleasa podoaba:
Dumnezeu! Dumnezeu!Dumnezeu!
In fiece noapte ,la vremea adincului somn,
Pacea din mine viseaza si cheama :Bucurie!Bucurie!Bucurie!
Iar bucuria rasare de-a pururi cantand:
Dumnezeu!Dumnezeu!Dumnezeu!
Cand merg,cand mananc,cand lucrez,cand visez sau cand dorm,
Cand slujesc ,cand Te cant,cand cu iubire Te caut,
Neauzit de oameni ,statornic,sufletul meu numele-ti cheama:
Dumnezeu!Dumnezeu!Dumnezeu!
(PARAMAHANSA YOGANANDA-,,Soaptele eternitatii")

2 comentarii:

  1. Intr-adevar, sa il vedem pe Dumnezeu oriunde este prezent, in cazul de fata sa il vedem prezent in sufletul lui Yogananda, reprezinta un pas urias inainte...:)
    Dragostea pentru India si pentru yoghini este foarte mare deoarece noi de acolo venim si in viata anterioara am fost chiar yoghini, unii dintre noi chiar sfinti yoghini...
    Acum suntem si mai mult deoarece Dumnezeu ne-a imbogatit si cu Iisus...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai frumos lucru la un om este cand vezi prezenta lui DUMNEZEU in el ,si la indieni se vede asta foarte bine ,iti poti da seama la YOGANANDA din aceasta poezie si toata povestea vietii lui, cata iubire are pentru DUMNEZEU.
    Traiesc cu speranta ca DUMNEZEU ne calauzeste in toate si pentru asta ii multumesc din toata inima.

    RăspundețiȘtergere