duminică, 18 martie 2012

Experienta intalnirii mele cu DUMNEZEU(6)

Am lasat pe finalul postarilor cu viziuni,pe cele care ne includ ,speram pe cat mai multi dintre noi.
In viziunea cu DOMNUL IISUS pe munte,v-am spus ca eram foarte multi la poalele muntelui,in cel cu Rozariul si IISUS,oameni cat cuprindea focalizarea ochilor mei.
Pe parcurs ,intercalate intre celelalte ,am mai avut ,cu foarte multi oameni,care veneau spre mine ,dar intr-o ordine desavarsita.
Acuma recent am avut una cu oameni care se ridicau in sus,si peste ei ,cat sa-i cuprinda,o palma mare.
Am intrebat a cui este palma,mi-a raspuns ca este a LUI,si mi-a zis ca oamenii sunt oameni care se vor ridica cu ajutorul Ingerului.
O mana care cobora din cer,o mai vedeam, un ochi ,de multe ori coronite de flori albe,care recent si-au schimbat culoarea in violet.
DUMNEZEU sa isi faca mila cu noi,iar noi sa nu uitam de EL ,nici o clipa.

2 comentarii:

  1. Maria, esti o comoara, un dar de la Dumnezeu. :)
    Dumnezeu sa iti daruiasca tot ce doresti si sa iti lumineze viata.
    Tot ce vezi si spui e incantator si divin si esti si tu o particica din trupul lui Hristos...
    Acea retea de lumina pe care ai vazut-o, formata din fiinte, este trupul Lui pe acest pamant.
    Iar trupul lui Hristos e delicios...
    Mmmm fecare rand are savoare... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-as dori sa fiu ce spui tu.
    Imi doresc sa pot si eu sprijini crucea lui IISUS,care a purtat-o pentru noi.
    Si imi mai doresc sa ma ajute sa-l iubesc cu toata inima mea,
    atat pe EL cat si toata creatia LUI.
    Te iubesc si pe tine ca ai ales impreuna cu DUMNEZEU ,ca acum sa fii aici cu noi,calauzindu-ne in drumul spre EL.
    Maria

    RăspundețiȘtergere