marți, 6 martie 2012

EXPERIENTA INTALNIRII MELE CU DUMNEZEU (2)



Eu toata viata am iubit foarte mult oamenii, daruind foarte mult din mine,atat cat eu stiam atat cat puteam,dar in acea perioada suportam cu greu oamenii,dorind mult sa stau singura,doar cu DUMNEZEU.
Intr-o zi am gasit publicat la inger,ca daca pe EL il trimite DUMNEZEU in cusca leilor acolo se duce si rabda tot ce are de dus fara sa se planga ,de dragul TATALUI netinand cont asa de mult de trup, cat ingrijindu-se de suflet .
Ce am uitat sa va spun ca ma simteam ca si nascuta a doua oara,nimic din ce stiusem nu stiam si totul mi se parea nou si greu totodata.
Dar principala mea preocupare era apropierea de DUMNEZEU ,de aceea am hotarat ca ascultand ghidul meu spiritual sa rabd si sa rabd.
Lacrimile sincere sunt de foarte mare ajutor. Cand m-am dus la Duhovnicul meu sa-i spun problema cu care ma confruntam, am plans fara incetare fara  ca macar o clipa sa ma pot opri,Parintele mi-a spus ca stie ca in urma unor astfel de lacrimi IISUS ma iarta de tot cu ce ma simteam incarcata.
Pe urma tot mergand cu blogul ,rugaciuni si tot ce cerea,mi-au aparut sa vad cu mintea mai multi ingeri , razoare de flori ,care eu la timpul ala credeam ca sant cadouri pentru suferinta dusa.
Tot asa pana intr-o zi mi-a aparut dragul nostru IISUS.
De acum suferinta se transforma in bucurie,in fericire stiam ca era cu mine.
In ziua in care la noi la Manastire a venit in pelerinaj o icoana cu MAICA DOMNULUI,eu am vazut-o.Sentimentul nu vi-l pot descrie nu-i ceva uman depaseste orice imaginatie,si totodata ai un sentiment de nevrednicie totala,de umilinta ,de iubire ce depaseste fiinta umana.
De acum totul se schimba in fiinta mea ,frica ca sunt parasita disparuse,ba mai mult imi era frica ca nu o sa pot niciodata sa-i multumesc pentru ce primeam.

4 comentarii:

  1. Buna Maria !

    Aparitia ta pe blog ma bucura.
    Dumnezeu are nevoie de noi toti ca sa formam o mare putere de lumina.
    O sa te urmaresc cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc RYANA,suntem o putere de lumina prin care DUMNEZEU lucreaza,si ingerul ne aduna sub aripile lui.
    Ma bucur si eu de tine ,te stiu de pe blogul ingerului.
    Iubire in suflet si ocrotire de la IISUS.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI ! MULTI ANI ! Maria

    E ziua ta, e ziua ei
    E ziua mondiala a noastra
    Si va doresc din partea mea
    O viata luminoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!Ryana
    Te rog sa ne mai incanti inimile cu poeziile tale.

    RăspundețiȘtergere