joi, 8 martie 2012

EXPERIENTA INTALNIRII MELE CU DUMNEZEU(3)

As vrea sa va mai spun aici, dupa cum spune si Adriana (in comentariu),de teama de a nu fi crezut. Eu cand l-am vazut prima data pe IISUS ,si spuneam cu o bucurie fara margini''l-am vazut'',ca si cum intreaga lume trebuia sa stie si sa simta alaturi de sufletul meu,ca pentru mine exista numai EL,si ma intrebau pe cine,parca eram dezamagita ca ei nu stiau . Dar treptat teama dispare pentru-ca incepi o alta viata, in care simti iubirea LOR,protectia LOR si fericirea interioara pe care o dobandesti. Sa nu va imaginati dragii mei, care nu ati ajuns pana aici, ca toate astea se pot intampla intr-un suflet plin de orgolii,mandrie,rautate,judecata si altele de vibratie foarte joasa. Inimioare scumpe,cand il vreti pe DUMNEZEU in fiinta voastra,tot bagajul care il purtati trebuie abandonat. Si asta asa cum ingerul invata pe blog, trebuie facuta cu multa rugaciune (fiecare dupa posibilitati)dar si foarte multa vointa,la inceput nu-i usor,dar pe urma cand rugaciunea face parte din viata ta,nu mai poti trai fara ea,si beneficiile care le aduce,bineinteles doar spirituale,ajungi la un moment dat cand inima se roaga singura,oricare ar fi rugaciunea,ea o rosteste singura. Dupa MAICUTA SFANTA,am ajuns sa vad multe obiecte bisericesti,de care eu nu aveam cunostinta.Am vazut la inceput de mai multe ori crucea,pe urma o masa cu o carte deschisa si o cruce,foarte des vedeam o pasare superba ,mare, si de multe ori un drum luminat ,pe care cateodata erau plasate icoane cu IISUS si MAICUTA. Eram fericita,dar nu poti sa nu te intrebi cum ti-ar putea face tie DUMNEZEU asa cadou,nu poti sa nu te intrebi daca nu te inseli, oare ti le trimite EL?. Toate astea te framanta,si de multe ori,legata asa de mult de blogul"A doua venire a lui iisus''primeam de acolo raspunsul. Daca eu aveam o intrebare,in postarea din ziua respectiva primeam si raspuns la framantarea mea,si asta sigur ca iti lua din neliniste,vazand ca ai fi pe drumul cel bun. Dar suntem fiinte umane,si oricat ai crede si ai sti,ai nevoie de un om sa ti le spuna. Am fost si la doi bionergeticieni,care mi-au spus ca am o energie foarte mare in corp ,si ca trebuie sa invat sa o folosesc pentru a face lucruri bune,ea putandu-se folosi si in a face rau.Atunci incepi a te lega si mai mult de DUMNEZEU si a lucra si mai mult in fiinta ta nu cumva sa gresesti. Nu va mai spun de biserica, mergeam regulat si de acum era si cu folos,pentru-ca stiam ce se intampla,ma legam foarte usor la cer si totul era ca in vis. Cand la noi la Manastire au venit moastele sfantului IOAN RUSUL,l-am intrebat ceva si mi-a aparut biserica de unde le aduceau,vazand asta pe net ,nu stiam nimic de locul de unde le aduceau. Cand am fost la PRISLOP,la mormantul parintelui cand ma rugam,mi-a aparut bisericuta inconjurata de foc,m-am speriat,nu stiam ca DUHUL SFANT se arata asa. Nu stiam pot spune,nimic ,si ce stiusem inainte acum nu mai stiam.totul era nou,si traiam deja o alta viata. Dar oricum asta e o stare ca nu stii nimic,atunci cand vrei sa te umpli cu DUMNEZEU.Nu o ceri tu,nici nu-ti face placere sa o traiesti dar ti-e data,si cand incepi sa intelegi de ce o traiesti iti aduce multa bucurie daca tu intradevar vrei sa te unesti cu IISUS. Vreau sa va spun de vorbitul cu CERUL,care nu a-ti reusit nu fiti dezamagiti.Eu cand l-am citit pe inger ca o sa reusim,sa vorbim,am spus ca nu as putea eu un nimeni sa fac asta. Primele dati nu am reusit,si-mi spuneam ''asta poti tu sa faci ingere dar noi...",si intr-o zi DUMNEZEU si-a facut mila cu mine ,si l-am auzit. Acuma iar aici sa nu va asteptati sa il auziti in ureche,nici vorba,il auzi in tine,il auzi in inima ta,in fiinta ta care este unita cu EL.Si iar spun,aceea inima trebuie sa fie curata ca lumina,altfel nu ca nu vrea,dar nu poate sa coboare in ea IISUS. Care l-ati citit pe inger ati ascultat si ati facut ce v-a spus,nu se poate sa nu se intample asta.Dar asta trebuie sa vrei sa o faci ,si sa te crezi neputincios ca tu sa faci ce-ti spune,daca crezi ca tu stii,totul s-a incheiat inainte sa inceapa.

19 comentarii:

  1. vreu sa te anunt ca ti-am citit toate cele trei articole si sunt fascinata de ele. Iti multumesc ca existi surioara mea draga. Te pup dulce, dulce si astept cu nerabdare sa citesc din nou intamplarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) maria un mare spirit e in fiinta ta care intr-adevar va fi unit in eternitate cu Dumnezeu. Fie ca aici sa fie un loc al iubirii si al umilintei si al revelatiei si toti care te iubesc sa iti fie egali.
    Pe voi va iubeste Dumnezeu si mod unic deoarece sunteti fructele noii lumi…
    Si Dumnezeu ne poarta pe toti in mod unic spre noi si noi aventuri spirituale :)
    Ai stofa de maestru spiritual, ai asimilat multe lectii in trecutul spiritual si experienta ta spirituala va iesi la lumina in lumina marilor fiinte care ne sustin. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos, foarte frumos...:)
    Este atat de frumos ceea ce se intampla ..., parca traiesc un vis, si mi-e frica sa nu ma trezesc si sa se termine totul.., e atat de profund ceea ce ai scris, pare atat de usor...dar de ce suntem asa slabi si cadem asa usor .
    DUMNEZEU imi ofera ata de mult si eu atat de putin...
    DUMNEZEU sa fie cu tine scumpa mea, si cu noi cu toti .
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  4. Orice imi spui tu pentru mine e nou si magic.
    Ma simt atat de norocoasa ca tu ma sustii si ma ajuti,incat viata mea e intr-o continua bucurie.
    Eu nu stiu sa-ti spun lucruri mari,stiu doar atat cat ma invata DUMNEZEU,in fiecare clipa,si bineinteles prin intermediul tau.
    Ma bucur ca m-a trimis la tine si exagerat de mult ca m-a ajutat sa-l cunosc.Va iubesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ptr Angi
    Iti multumesc ca te-ai hotarat sa te bucuri si tu alaturi de noi,eu daca primeam ca si tine o invitatie de la inger ,eram mai mult decat fericita.
    Esti o norocoasa ,eu l-am cautat foarte mult timp,cu sufletul cu inima pana l-am gasit.
    Noi te asteptam cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angela, maria cred ca se refera la chemarea la rugaciune zilnica pe care ti-am adresat-o intr-o postare...:)
      Sunt sigur ca si tu vei spune cu noi zilnic macar Rozariul dar si Rugaciunea Inimii...
      Iisus se bucura foarte tare de voi si va asteapta la rugaciune zilnica pe toti, si mari si mici...
      Mergeti si cumparati-va rozarii si repetati zilnic cel putin 4 daca sunt mici sau 2 daca sunt mari cu 100 de bobite. :)

      Ștergere
  6. Maria, experientele tale sunt minunate.
    Fiecare avem momente in viata cand suntem in comuniune cu El.
    Nu exista ca El sa ne treaca cu vederea, trebuie doar sa fim atenti la semnalul Sau.
    Acum, depinde de noi daca il percepem sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai atata dreptate Ryana.
    Suntem foarte norocosi cand ii percepem semnalul.
    Iubirea LUI e fara margini,cand si tu i te poti darui cu aceasi intensitate,totul pluteste in jurul tau.
    Daca nu-l percepem sau nu-l primim atunci cand vine la noi,s-ar putea sa mai avem de asteptat,pana bunatatea LUI sa o simtim.Nu stiu de ce dar simt asa o iubire in jurul tau.

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost o perioada din viata mea cand L-am vazut si L-am auzit pe Iisus. Sa descriu fericirea si implinirea pe care am simtit-o atunci nu pot, cuvintele sunt mult prea mici pentru acea stare de fericire pe care am avut-o. Nu am mai avut acea bucurie, nu L-am mai vazut, nu L-am mai auzit insa ii simt prezenta in fiecare minut, in fiecare secunta simt ca El este cu mine. Il vad in fiecare secunda in tot ce ma inconjoara, Il recunosc in toate formele si simt cand El se manifesta in cei din jurul meu. In aceasta secunda, in timp ce va scriu, El mi-a dat un semn ca fac bine ceea ce fac. La radio a inceput sa cante o melodie pe care, cand o ascult ma gandesc de fiecare data la El. Melodia este ''I'm Calling You - Outlandish''.
    Stiu ca El mi-a dat un semn ca nu trebuie sa tac, trebuie sa spun ceea ce simt fara nici o teama ca cei din jur ma vor acuza. Maria, iti multumesc pentru ca existi si pentru ca stiu ca nu sunt singura, si ca nu....nu sunt o nebuna.
    Te imbratisez draga mea, simt ca avem multe de spus, multe de povestit noi doua si multe alte persoane care tot asa, le e frica sa vorbeasca.

    RăspundețiȘtergere
  9. PTR Elena
    E visul de o viata,in parte implinit .
    De acum multa munca si foarte multa iubire si acceptare.
    DUMNEZEU sa ne inspire in tot ce facem.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ptr. Adriana
    Eu sunt inca in perioada binecuvantata cand EL mi se arata si pot vorbi cu EL ,aceleasi trairi percepandu-l in tot le am si eu.Adriana in comentariul care l-a facut INGERUL te-a inclus si pe tine si multe alte persoane ''Pe voi va iubeste DUMNEZEU deoarece sunteti fructele noi lumi...''
    Stii draga mea suntem ca o panza de paianjen imprastiati pe suprafata Pamantului prin care SCUMPUL NOSTRU IISUS isi imprastie vestile si lumina , sub indrumarea bunului nostru Inger,SI bineinteles a intregului cer.Bunul nostru inger fiind autorul blogului binecuvantat ''A DOUA VENIRE A LUI IISUS'',fara de care poate azi nu ne stiam .Multumim lui DUMNEZEU pentru cat de bun si iubitor este cu noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, eu cred ca Dumnezeu ne iubeste pe toti, nu numai pe noi, in fond cu totii suntem copiii Lui, nu? Exista copiii ascultatori si copiii neascultatori. Copiii ascultatori primesc imbratisari si copiii neascultatori primesc mustrari din partea Tatalui. Eu nu mai mai aflu in acea perioada binecuvantata pentru ca nu reusesc sa-L mai vad si sa-L mai aud,stiu ca e vina mea pentru ca eforturile mele nu sunt suficient de mari, de multe ori uit sa-mi spun rugaciunea de seara, de multe ori adorm la rugaciunea de seara... de multe ori ma pierd cu firea si toate aceste lucruri nu sunt placute in ochii Tatalui, de aceea nu ma mai aflu in binecuvantare. Cu toate astea eu ii simt prezenta Maria... am o intrebare, o rostesc cu voce tare si imediat imi vine solutia care nu se poate sa fie de la mine, ci de la Tatal meu... sunt solutii la probleme pe care mintea mea pur si simplu nu are cum sa le rezolve pentru ca mintea mea e mult prea mica pentru astfel de situatii. Stiu ca tu si ingerul reusiti sa ma intelegeti si sa stiti ca eu nu mint cu nimic cand spun toate aceste lucruri, si nici nu ma laud, doar spun ce simt in cuvintele pe care le simt.

      Ștergere
    2. Adriana iubeste-l pe DUMNEZEU, mai presus de tine si de toata fiinta ta.DUMNEZEU ne iubeste caci suntem copii LUI.
      Am fost indemnati sa folosim cu toata inima Rozariul,si Rugaciunea Inimii,ne-o recomanda ingerul ,dar sigur ca o stim si de la biserica.

      DUMNEZEU sa-ti dea puterea de care ai nevoie.

      Ștergere
    3. Adriana, tu si maria, aveti multe in comun, umilinta si ascultarea voastra a cucerit inima lui Dumnezeu...
      Iata Dumnezeu asteapta sa daruiasca tuturor cerul si pe Sine, dar nu poate sa calauzeasca decat pe cei ascultatori si umili care abia asteapta o indicatie din partea Lui si degraba alearga sa o puna in practica...
      Lasati inima sa va calauzeasca de acum...

      Ștergere
  11. Sa ne laudam in cuvinte putine si sa laudam pe Dumnezeu.
    Chiar daca Dumnezeu face ceva bun si frumos prin mine, meritul e al Lui exclusiv.
    Ce merit ar putea sa aiba orice instrument, orice instrument e tot creatia lui Dumnezeu iar El recomanda ca noi sa ne consideram nefolositori si pacatosi chiar si atunci cand Dumnezeu face ceva bun prin noi...
    Ceea ce ti se pare tie ca ar fi vreun merit exclusiv al meu e tot meritul Lui, de aceea sa il laudam pe Dumnezeu si sa il lasam sa se manifeste prin noi...
    Deci sa il recunoastem si sa il laudam pe Dumnezeu in tot ce e bun si frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Iar mesajul cu panza de paianjen, ca o retea in care El trezeste tot mai multe ochiuri, este de la iisus, nu? :) sa ramanem umili si oamenii, in timp, vor recunasoate caldura si lumina lui Dumnezeu, vor simti de unde si prin cine vine asa cum simt caldura si lumina soarelui exterior…
    Si atunci vor deveni si ei flori ale soarelui intelegand ca nu exista decat un singur Soare dupa care in eternitate trebuie sa ne intoarcem capul…

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai dreptate ca de obicei,dar am spus sub indrumarea ta,nu de la tine nu-i corect?
    Sau sa ascundem adevarul?
    Multumesc si pentru aceasta lectie predata ,o stiam dar poate nu am stiut-o reda.
    Prin tine DUMNEZEU poate lucra frumos ,de unde invatam si noi.
    Din EL prin EL si pentru EL.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da ,mesajul cu panza de paianjen era de la IISUS ,trebuia sa spun,dar am crezut ca se intelege.
    O sa ma rezum de acum incolo la mai putine cuvinte.
    Multumesc lui DUMNEZEU pentru tot ,stiu ca si ce imi spui tu ii de la EL.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mesajul cu panza de paianjen era la intrebare mea''De ce ma bucur atat de intalnirea cu tine ,si tu de ce ma ajuti''si am crezut ca -i ptr toti pe care tu i-ai adunat pe blogul Tau cu invataturile si dragostea ta PRIMITE DE LA DUMNEZEU,sau mai corect date de DUMNEZEU prin Tine.
    Pentru tot ce ne da DUMNEZEU prin Tine te iubesc,ingere.

    RăspundețiȘtergere