joi, 14 iunie 2012

Fericirea

Despre fericire ce ai putea sa spui?
Ca orice om de pe pamant si-o doreste, dar ca pentru orice om fericirea inseamna altceva.
Posibil, eu sa fiu un pic prea insistenta in cautarile mele, dar pentru mine fericirea este:

L-am descoperit cred un pic prea tarziu, sigur ca l-am descoperit la nastere ca orice om, dar nu pe cel adevarat, sau poate acum il constientizez altfel, poate exagerez un pic si cu iubirea, totul ar trebui sa se petreaca calm, frumos, linistit, pe cand eu vreau sa-l simt in fiecare vorba, in fiecare lucru, in fiecare zambet, in fiecare plans, in fiecare orice ar fi, as vrea sa-l simt pe El.
As vrea sa nu ma mai despart de oamenii care fac lucrarea Lui, si pe ceilalti sa-i schimb sa o faca, ii urmaresc care fac voia Lui, imi plac cei care-i canta, care-i construiesc case, care-i curatesc lumea, care-i rostesc numele, nu, nu stiu, sunt intr-o continua cautare a semintiei Lui bune pe pamant, sunt intr-o continua cautare a semanatului lucrurilor Lui pe pamant.
Dar mai vreau ceva sa stiu ca totu-i asa cum merita, ca nu-i inselare, ca nu-s minciuni, ca totul e curat si pur asa ca El, Dumnezeul nostru.
Intr-o zi poate cand v-a considera ca am cautat destul, ca in cautarile mela am aflat doar samanta buna ce a pus-o la inceputuri in noi, ma v-a opri, imi v-a spune ''Pana aici mai gasit, opreste-te si ma contempla in Infinit, nu o sa te mai desparti de mine niciodata''.
Astept asta, orice om asteapta.
Pana atunci fericirea mea e langa EL, si ii spun eu mereu''Nu ma mai lasa fara Tine nici o clipa''.
Fericirea este pentru fiecare persoana altceva si poate si pentru aceiasi persoana la un moment dat in alt moment al vietii , si este normal sa fie asa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu