miercuri, 13 iunie 2012

Scrisoare catre Dumnezeu

As vrea sa-ti spun cate ceva Tatal Meu, adevarat. Vezi cand am venit in lumea asta, am fost foarte fericit, m-am vazut o lumina in lumea asta a TA, am crezut ca voi fi o luminita mica pentru Imparatia Ta Paminteasca. Am vrut sa devin asta, insa pana acum nu am prea reusit.
Te-am constientizat de cand eram micut si ma duceau parintii si bunicii mei la biserica, acolo cel mai adesea ma intalneam cu tine, sau imi era mai usor sa ma intalnesc cu tine,
Stiu ca am fost o bucurie pentru toata familia mea, stiu ca m-au tratat ca pe un rege, asta mi-a dat cea mai multa incredere in mine, m-au facut poate de multe ori sa fiu increzut si razgaiat, dar anii au trecut si azi se implinesc 21 de ani de cand am pasit pe pamant.
As vrea sa-ti multumesc pentru multa Ta purtare de grija, pentru iubirea si dragostea ce mi-o porti, pentru Lumina cu care ma inconjori, desi nimic din toate astea nu merit.
Vreau sa-ti spun si azi cat te iubesc, desi o fac in fiecare zi, dar azi mai mult ca oricand vreau sa te imbratisez.
Te iubesc, te rog sa ma ierti si sa imi indrepti viata pe caile Tale.
Multumesc.
Cu drag fiul Tau Alin- Marian.
Se implinesc 21 de ani de cand Dumnezeu, m-a ajutat sa devin pentru prima data mama.

Un comentariu: