vineri, 22 iunie 2012

Ucenicia cereasca


Viata spirituala descoperita fiecarui om pe pamant, este un pas pe care Dumnezeu te ajuta sa-l faci daca vrei sa traiesti alaturi de El inca de aici de pe pamant si apoi El sa te primeasca in Imparatia lui cereasca.
Dragostea, iubirea si pacea lui Dumnezeu, sunt daruri pe care le primeste cel ce il iubeste pe Dumnezeu, pentru nevoile altora, a celor de langa tine, ai celor ce-ti ies in cale si a celor in slujba carora vrei sa te pui.
Dumnezeu nu da daruri numai pentru tine si propria mantuire, ci si pentru cei pe care tu ii atingi, le calauzesti pasii si viata pe caile Lui Sfinte.
E foarte frumos sa te pui in slujba lui Dumnezeu, nu-i un lucru usor pamantesc, dar e ceva deosebit de inaltator de gandit si nu usor de realizat.
Toti am vrea sa fim in slujba lui Dumnezeu, si toti putem face asta unii mai in mica, unii mai in mare masura, fiecare cum am stiut sa inmultim talantii, cum si cand l-am stiut cauta pe Dumnezeu, daca l-am cautat sau am asteptat sa ne caute El pe noi.
Frumos cine-l cauta de mic, de tanar pana nu ajungem sa il cautam in nevoi.
Si apoi numai copii lui Dumnezeu vor putea mosteni Imparatia Cereasca, suntem toti copii aceluiasi Tata, suntem toti copii Lui, dar depinde de noi in ce masura reusim sa si aratam asta.
Ajuta-ne Dumnezeule ca in drumul nostru pe pamant sa te cunoastem, sa te iubim, sa te slavim si primeste-ne ca ucenici ai Tai, si odata cu asta consacrarea intregii noastre vieti Tie.

1.Tu, deci, fiul meu, intareste-te in harul care e in Hristos Iisus.
2.Si cele ce ai auzit de la mine, cu multi martori de fata, acestea le incredinteaza la oamenii credinciosi sa invete si pe altii
Timotei 2

''O, Tata, cine te-ar putea iubi pe TINE in suficienta masura?Cine Ti-ar putea multumi macar pentruo fractiune infinitezimala din ceea ce iti datoreaza, asa cum ar trebui sa fie datoria fiecarui copil?
O, Tata preabun! Fie ca inima mea sa se dilate mult dincolo de cerurile vizibile! Si fie ca tu, flacara abia trezita a iubirii adevarate, sa umpli inima mea astfel dilatata de jos pana sus, astfel incat intr-o buna zi sa te pot iubi, o Tata adorat, cu toata puterea mea, da chiar mai presus de puterile mele.''
Casa Domnului-JAKOB LORBER

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu