marți, 5 iunie 2012

Suntem ai Tai!

Nu stiu cum constientizati voi lumea, cerul totul din vremurile noastre, dar eu mi-am dat seama, avand acum un eveniment in familie, ca nu ma simt mai apropiata de familia mea din care provin, familia mea care mi-am construit-o impreuna cu Dumnezeu, sau pe care Dumnezeu mi-a daruit-o, decat de restul lumii, decat de multi oameni dragi in care se simte lumina si lucrarea lui Dumnezeu, sau lumina cu care fiecare reuseste sa se apropie de Dumnezeu, sau cu oameni care impreuna incercam sa coboram cerul pe pamant sau sa urcam pamantul la cer.
Este foarte frumoasa aceasta incercare si apropiere a noastra de Dumnezeu, ce frumos il simtim in fiecare zi mai aproape de noi, mai frumos si mai luminos in interiorul nostru, in fiecare zi mai frumosi si mai usori ne simtim noi in urcarea noastra catre El, catre dragostea si iubirea Lui Dumnezeu.
Stiu ca multi care duceti greul acestor zile, desi rabdarea si a pus amprenta bine pe noi, dar totusi cateodata iti vine sa spui ''Doamne e destul'', dar de fiecare data cand ai vrea sa spui asta El cunoscandu-te mai bine decat tine, si stiind la ce suntem supusi in corpul fizic, sa purtam aceste greutati, ne trimite un mic ajutor, un inger al Lui, care sa ne mangaie si sa ne aline putin greutatea purtata, si de multe, cele mai multe ori il simti chiar pe El, mangaiindu-te trimitandu-ti in gand ''rugaciuni dragi Lor'', cu care sa ne ancoram mai mult si mai mult in aceasta lume a LUI, care acum coboara pe pamant.
Daca o sa-mi spuneti ca nu o simtiti nu o sa va cred si stiu sigur ca cei care suntem impreuna toate acestea le simtim, si cateodata trebuie sa facem fata la lucruri destul de grele pentru a ramane in aceasta vibratie, fara de care nu ai mai putea exista, sau pur si simplu nu mai vrem sa existam.
Frumos si interesant cum cu fiecare zi ne constientizam mai mult ca o familie, cum cu fiecare clipa El, Dumnezeu ne aduna in bratele Sale si parca ne sopteste ''ati fost dintotdeauna ai Mei, si ve-ti ramane pentru totdeauna ai Mei'', si noi sigur ca raspundem '' suntem aici, vom ramane aici pentru totdeauna copii Tai, foloseste-ne cum Tu doresti, ca toata creatia Ta sa lucreze sub indrumarea si iubirea Ta Sfanta, fii si ramai cu noi dea pururi.Suntem cu Tine nu ne mai lasa sa plecam, nu am vrea sa plecam, nu am mai sti sa plecam si sa traim fara Tine, nu ne mai lasa niciodata, nici o clipa fara prezenta Ta, fara sa te simtim, fara sa te iubim, fara sa te avem, nu, nu, niciodata, niciodata nu mai vrem sa traim fara caldura Ta, fara dragostea si imbratisarea Ta, spune-ne ce sa facem, indruma-ne pasii, caluzeste-ne viata, fii cu noi si in noi, nimic strain si ce nu-ti apartine sa nu ne apartina nici noua, nimic care nu corespunde vointei Tale sa nu-si gaseasca salas in noi.
Totul sa fie dupa si in dragostea Ta, dupa si in vointa Ta, dupa si in lumina Ta Sfanta, si nimic dupa Voia noastra.
Ocroteste-ne Tata, condu-ne vietile, luntrile vietii noastre spre inaltul Cel Mai Inalt, spre Purul Cel Mai Pur, spre Lumina Cea Mai Inalta al cerului Tau.
Iti multumim ca faci asta, si mergem cu drag dupa voia TA.'''

''Nu exista nimic pentru mine: nici bun, nici rau, nici impersonal; nimic nu-mi place, totul iti jertfesc Tie''
Swami Vivekananda

18.Pentru ca si Hristos a suferit o data moartea pentru pacatele noastre, El cel drept pentru cei nedrepti, ca sa ne aduca pe noi la Dumnezeu, omorit fiind cu trupul, dar viu facut cu duhul.Petru cap 3







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu