duminică, 7 octombrie 2012

Sa pierzi, si totusi...sa castigi



Nu stiam poezia asta, am auzit-o la predica din seara asta de la Catedrala din orasul nostru, mie mi se pare foarte frumoasa, sper sa va placa si voua:



Sa pierzi, si totusi...sa castigi

I-am cerut lui Dumnezeu putere ca sa pot reusi,
   Am fost facut slab, ca sa pot sa invat in smerenie sa ascult.
Am cerut sanatate ca sa pot face lucruri mari,
   Mi s-a dat o infirmitate, ca sa pot face lucruri mai bune.
Am cerut bogatie, ca sa pot fi fericit,
   Mi s-a dat saracie, ca sa pot fi intelept.
Am cerut tarie, ca sa fiu laudat de oameni,
   Mi s-a dat slabiciune, ca sa simt nevoia de Dumnezeu.
Am cerut toate lucrurile, ca sa ma pot bucura de viata,
   Mi s-a dat viata, ca sa ma pot bucura de toate lucrurile.
N-am obtinut nimic din ceea ce am cerut - ci tot ceea ce sperasem.
   In ciuda mea, rugaciunile mele nerostite au fost ascultate.
Dintre toti oamenii, eu sunt cel mai binecuvantat.

                                              (Din cartea cu acelasi nume)


_______________________________________
Every Day Brings New Blessings

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu