joi, 26 iulie 2012

Dumnezeule ajuta-ne!





Asa arata una dintre cele mai frumoase viziuni ale mele de la inceput, Iisus pe munte si noi omenirea ma gandesc, ca eram multe persoane, eram la poalele muntelui, noi eram in intuneric, Domnul Iisus avea lumina in jurul capului, am strigat eu''IISUSE AJUTA-NE'', si Iisus a coborat mai jos un pic.
Acum as crede ca acel strigat era de la omenire, sau poate intunericul semnifica intunericul fiintei mele din acele timpuri, dar am trait si retrait cu bucurie aceea viziune, m-am bucurat ca imi ascultase strigatul, ma bucuram ca l-am vazut mai coborand odata, daca nu coborase destul atunci in intunericul lumii noastre, in care speram ca v-a face lumina, in care speram in fiecare zi ca se v-a face lumina, dar cand asta nu stim, suntem intrati intr-un intuneric din care numai Dumnezeu stie cand se v-a indura de noi.
As putea crede caci cu aceea viziune de pe munte vroia sa-mi aminteasca ca jertfa Lui pentru binele omenirii fusese indeplinita, ca noi putem folosi jertfa Lui pentru binele noastru, si ca EL isi urma calea pentru a fi onorat de ingeri si tot cerul, vorbindu-le ucenicilor LUI asa:

18Si apropiindu-se Iisus, le-a vorbit lor, zicand: Datu-mi-sa toata puterea, in cer si pe pamant.
19. Drept aceea, mergand, invatati toate neamurile, botezandu-le in numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh.
20.Invatandu-le sa pazeasca toate cate v-am poruncit voua, si iata Eu cu voi sant in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.
Matei cap 28

Probabil asteptam ca aceste profetii ce se primesc acum pe pamant sa se adevereasca, noi stim de Anticrist de cand avem Biblie, noi stim totul, dar acum cand parca lumea s-ar trezi dintr-un somn, cand intelegem, percepem si vrem parca sa facem un pic mai mult, sa schimbam ceva ce putin s-a reusit in 200o ani, vin avertismente, care nu ar trebui sa sperie ci sa ne pregateasca, dar mereu ar fi trebuit sa ne schimbam atunci si acum, dar Iisus nu vrea o schimbare sub impulsul fricii, vrea o schimbare din Iubire pentru El, si noi unii pentru altii.
Iisus a fost cu noi tot timpul, si este si acum, chemarea noastra ne desparte de EL, setea sufletului nostru nu-i destul de mare, iubirea noastra nu-i destul de profunda si toate la un loc, dar Dumnezeu in marea Sa indurare ne apropie in fiecare clipa de descoperirea Lui in inima noastra.
Mergeti la toate neamurile, le spune ucenicilor,''Mergeti pana la marginile cele mai indepartate ale lumii locuite si sa stiti ca Eu voi fi acolo. Lucrati cu credinta si incredere caci nu va voi parasi niciodata''.
Iisus ni se adreseaza si noua, si li se v-a adresa cu aceste cuvinte tuturor celor care cred in El pana la sfarsitul timpurilor, poti face multe lucruri in Hristos, sfaturi in credinta lui Dumnezeu, mangaiere pentru cei intristat.
Noi azi nu suntem tinuti in greutati de munca, saracie ci mai degraba de vinovatia si lipsa credintei de a-l urma pe Iisus, urmasii lui Hristos sunt liberi, sunt fericiti si pot iubi orice, pot accepta si iubi orice religie, pot simti orice suflet care il cheama pe Iisus chiar daca nu il cheama in limba lui, chiar daca nu il cheama prin biserica lui, poate si daca nu face parte din lumea lui, oricand in liniste constientizand urmarile iubirii in sufletul lor.


Sa daruim iubirea noastra lui Dumnezeu, sa ne lasam mangaiati de iubirea Lui, sa ne daruim iubirea noua unii la altii prin multele lucruri placute lui Dumnezeu.
1.Mangaiati, mangaiati pe poporul Meu, zice Dumnezeul vostru.
9.Suie-te pe munte inalt, cel ce binevestesti Ierusalimului, ridica glasultau cu putere, cel ce binevestesti Ierusalimului, inalta glasul si nu te teme, si cetatilor lui Iuda: Iata Dumnezeul vostru!
10.Ca Domnul Dumnezeu vine cu putere si bratul Lui este cu Elsi rodul izbanziimerge inaintea Lui.
11.El va paste turma Sa ca un pastor si cu bratul Sau o va aduna.
Pe miei ii va purta la sanul Sausi de cele ce alapteaza va avea grija.
Isaia cap 40

Dumnezeu revarsa necontenit Duhul Sau Sfant, si eu cred ca in locul speculatiilor omenesti sa predicam Cuvantul lui Dumnezeu, sa ne plecam in rugaciuni, sa cerem binecuvantare Tatalui pentru orice lucru dar macar dimineata, sa consacram Tatalui tot ceea ce intreprindem sau avem de gand, si sa ne consacram si sa ne punem in mainile lui Dumnezeu viata noastra si Dumnezeu ne va conduce luntrea vietii.
Toate cate le-a hotarat Tatal cu noi se vor indeplini, cand si cum numai Dumnezeu Preainalt stie.
Dar sa nu uitam niciodata ca suntem copii lui Dumnezeu, din El am venit, la El ne vom duce.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu